Обчисли: -10 ⋅ (-2,5)
Порівняй, не виконуючи обчислень: -14 ⋅ (-5)⋅(-9)⋅(-4) і -3⋅109⋅ 17
Обчисли: 18⋅ (-2⅙ +1¹∕₁₈ - 4½)
Про числа a, b і c відомо, що ab>0; ac<0. Чи може добуток bc дорівнювати:
Винесіть спільний множник за дужки: 48а--16
2,5×(-1000)
Спостіть вираз та зведіть подібні доданки 5 (2х - 4) - 10х
Розв"яжіть рівняння -12 - 4,5(2х - 0,4) - х = -10
Обчислити:
Обчислити: -8,4:(-4)
Обчислити: 14,22-25:(-6,8+4,3).
Обчислити: -24:(-0,3)
Обчислити: -4,3х=14,62
Виконайте дії:
В каком из перечисленных случаев умножение выполнено НЕправильно?
Упростить выражение −0,3α ⋅ (−1,4ƅ)
Раскрыть скобки −5(3α + 4)
Привести подобные в выражении 15α − 6 − 18α + 9
Какое из приведенных равенств правильное?
Значение какого из перечисленных выражений равняется 0?
Упростить и найти значение выражения −8х + 23х −х, если х = −¾
Найти значение выражения 2(4 − х) − 3(х − 2) , если х = 2,4
Найти значение выражения −3( х + 3 ) − 2( х − 4), если х = 0,6
Що більше: добуток +2 та +4 чи добуток (-2) та (-4)
Обчислити: -2/9 *(-3)
Обчислити: 5 1/3 *(-8/9)
Назвати коефіцієнт виразу:xyz
Назвати коефіцієнт виразу: -2х*3,5
Назвати коефіцієнт виразу: 0,3к*(-0,4)р
Обчислити:(-3)2
Обчислити: (-5-3)2
Обчислити: (-4)3
Розв'язати рівняння і знайти суму коренів: ІхІ=5
Розв'язати рівняння: 3 (2х-11)= -21
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома