Розробка проектів з повторенням зі змінними

Додано: 30 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 393 рази
12 запитань
Запитання 1

Яку групу команд середовища Scratch потрібно відкрити, щоб створити змінну?


варіанти відповідей

Події

Оператори

Величини

Керування

Запитання 2

Скільки змінних потрібно створити, щоб визначити найбільше серед трьох чисел?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 3

Проаналізуйте програму і передбачте, скільки квадратів буде намальовано у результаті виконання даного фрагменту програми?

варіанти відповідей

 6

24

4

 жодного

Запитання 4

Якщо в даній програмі замінити лічильник зовнішнього циклу на 20, то як потрібно змінити кут повороту квадрата, щоб орнамент відповідав повороту повного кола?

варіанти відповідей

 9

 18

 90

360

Запитання 5

Проаналізуйте програму і передбачте, що намалює виконавець у результаті виконання даного фрагменту програми?

варіанти відповідей

Два квадрата поряд    

Один квадрат всередині іншого

Два квадрата на відстані 20 кроків

Два квадрата на відстані 100 кроків

Запитання 6

Проаналізуйте програму і передбачте, що намалює виконавець у результаті виконання даного фрагменту програми, якщо замінити лічильник зовнішнього циклу на 5?

варіанти відповідей

 П'ять квадратів на відстані 100 кроків один від одного

 П'ять квадратів на відстані 20 кроків один від одного  

П'ять квадратів поряд

Один квадрат всередині іншого

Запитання 7

Проаналізуйте програму і оберіть, що задає змінна n у даному фрагменті програми?

варіанти відповідей

Лічильник зовнішнього циклу

Кількість квадратів на відстані 100 кроків один від одного 

Лічильник внутрішнього циклу

Кількість квадратів на відстані 20 кроків один від одного

Кількість квадратів поряд

Запитання 8

Проаналізуйте програму і оберіть, що задає змінна k у даному фрагменті програми?

варіанти відповідей

Лічильник внутрішнього циклу

Довжину сторони квадрата

 Лічильник зовнішнього циклу

 Кількість побудованих квадратів  

Запитання 9

Проаналізуйте програму і передбачте, що намалює виконавець у результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

Один квадрат всередині іншого

Три квадрата різного розміру один всередині іншого

Три квадрата різного розміру поряд    

Три квадрата на відстані 20 кроків

Три квадрата на відстані 100 кроків

Запитання 10

З повторення якої базової фігури утворюється орнамент?

 

  

  

  

варіанти відповідей
Запитання 11

Проаналізуйте програму і передбачте, що намалює виконавець у результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

 Один рядок орнаменту

10 рядків орнаменту

15 рядків орнаменту

Запитання 12

Що потрібно зробити, щоб перейти до малювання наступного ряду фігур у даному орнаменті?

варіанти відповідей

Перейти на початок рядка

Підняти олівець і зміститися вниз

Підняти олівець, перейти на початок рядка і зміститися вниз

Підняти олівець і перейти на початок рядка

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест