Що необхідно зробити перед пошуком та звільненням людей із завалів?
Яких загальних правил потрібно дотримувати для скорочення часу розшуку постраждалих?
Які основні методи пошуку постраждалих ви знаєте?
У яких випадках ефективність використання собак для пошуку постраждалих знижається?
Які способи рятування людей вам відомі?
Як рятують людей із завалених і пошкоджених захисних споруд?
Яка послідовність визволення постраждалого із завалу?
Дуже потужний, зі швидкістю понад 20 м/с постійний вітер, що викликає великі руйнації на суші та хвилювання на морі
Які цілі проведення аварійно-рятувальних робіт?
це атмосферний вихор великої руйнівної сили, швидкість вітру перевищує 29 м/с (12 балів за шкалою Бофорта) і сягає, здебільшого, 30–50 м/с
Оберіть стихійні лиха
Оберіть вірну послідовність дій при виконанні аварійно-рятувальних робіт (вказані не всі дії)
Чи використовують спеціально натренованих собак, які реагують на живих людей для визначення місць, де є постраждалі під уламками?
Після вивчення зони проведення робіт і характеру НС рятувальники вибирають оптимальний метод пошуку постраждалих. До основних методів пошуку постраждалих належать такі:
завал ⎯ це хаотичне скупчення уламків будівельних конструкцій, меблів, обладнання, пошкоджених комунікацій тощо. Для визволення постраждалого рятувальники виконують роботи з проникнення в завал. Які є способи проникнення в завал?
Після встановлення місця, де виявлено постраждалого, рятувальники, якщо це можливо, установлюють з ним контакт, під час якого необхідно з’ясувати:
Як діяти в будинку, що горить:
Вибухонебезпечний пристрій, спрямований на виведення з ладу чи знищення людини, транспорту або будівлі від присутності, близькості або контакту з особою чи транспортним засобом
За тактичним призначенням міни поділяються на:
За ступенем небезпеки міни бувають:
Вкажіть характеристику протипіхотних мін
Який вид протипіхотних мін має основний вражаючий ефект – вибухову хвилю, яка руйнує все на своєму шляху?
Які протипіхотні міни здійснюють ураження готовими забійними елементами та уламками корпусу міни
Що робити, якщо виявили вибухонебезпечний предмет?
Першочергові невідкладні заходи при пораненнях із мінно-вибуховою травмою...
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома