Розшук уражених та способи рятування людей із завалених і пошкоджених споруд

Тест § 35. Розшук уражених та способи рятування людей

із завалених і пошкоджених споруд.

Підручник: Арсен Гудима. ЗАХИСТ ВІТЧИЗНИ

"Основи медичних знань" 11 клас.

Додано: 17 січня 2021
Предмет: Захист України, 11 клас
Тест виконано: 6003 рази
12 запитань
Запитання 1

Що необхідно зробити перед пошуком та звільненням людей із завалів? 

варіанти відповідей

Загасити пожежі.

Знеструмити лінії електромереж.

Закрити люки

Вимкнути системи газо-, теплозабезпечення.

Вимкнути системи водозабезпечення та каналізації.

Запитання 2

Яких загальних правил потрібно дотримувати для скорочення часу розшуку постраждалих? 

варіанти відповідей

Послідовність вибору об’єктів для ведення пошуку заснована на принципі від простого до складного.

Послідовність вибору об’єктів для ведення пошуку заснована на принципі від складного до простого .

Визначаючи місця найбільш вірогідного перебування постраждалих

Пошук вести в тиші як мінімум парами.

Найперше визволяють живих.

Розшук постраждалих триває, доки не буде визначено, що в зоні НС не залишилося ні живих, ні загиблих.

Запитання 3

Які основні методи пошуку постраждалих ви знаєте? 

варіанти відповідей

Візуальний.

Акустичний

Спостереження

Зондування

Опитування очевидців 

Пошук з повітря 

Пошук з використанням спеціальних приладів

Пошук з використанням тварин.

Запитання 4

У яких випадках ефективність використання собак для пошуку постраждалих знижається?

варіанти відповідей

Якщо повітря чисте

Якщо повітря задимлене

Якщо немає дощу

Якщо відчутний запах будь-яких пахучих речовин.

Запитання 5

Які способи рятування людей вам відомі?

варіанти відповідей

Підкоп

Переправа

Пролом стіни  

Пролом дверей

Пролом стелі

Вибивання вікон

Траншея

Шахта

Запитання 6

Як здійснюють порятунок постраждалих з верхніх поверхів напівзруйнованих будинків? 

варіанти відповідей

Встановлюють зв'язок з людьми, які там перебувають

З'ясовують стан людей

Бурять отвори в стіні або перекритті

Подають повітря за допомогою компресора через систему фільтрації

Запитання 7

Як рятують людей із завалених і пошкоджених захисних споруд?

варіанти відповідей

Від нього прибирають: дрібні уламки та сипучий матеріал прибирають уручну, щоб не завдати шкоди по- страждалому.

Звільняють голову та верхню частину тіла

Вилучати постраждалого з-під уламків треба утримувати єдиним блоком

голову — шию - хребет - таз,

Передають сигнали постраждалим

Витягають, розбираючи завал зверху вручну; а тих, хто опинився в глибині завалу (під завалом), — через галереї.

Запитання 8

Яка послідовність визволення постраждалого із завалу? 

варіанти відповідей

Спочатку ноги - тулуб - голову

Єдиним блоком голову — шию - хребет - таз

Спочатку ноги

Спочатку голову

Запитання 9

Яку невідкладну медичну допомогу надають постраждалим у завалах?

варіанти відповідей

Зупиненням кровотечі

Профілактикою синдрому роздавлювання

Транспортною іммобілізацією

Реанімаційними діями (відновленням дихання та серцебиття)

Відігріванням відморожених ділянок тіла

Застосування знеболювання

Запитання 10

Яка різниця між геофоном і ехолокатором? 

варіанти відповідей

Геофон – приймач електрични хвиль, а ехолокатор - приймач ультрафіолетових хвиль

Геофон – приймач звукових хвиль, а ехолокатор - це орган деяких тварин (дельфінів, кажанів) що служить для орієнтації у просторі

Геофон – приймач ультрафіолетових хвиль, а ехолокатор - приймач електричних хвиль

Запитання 11

Що спільного між акустичним методом та методом прослуховування?

варіанти відповідей

Акустичний метод заснований на використанні тепловізора, а методом прослуховування - заснований на використанні мегафона

Акустичний метод заснований на використанні пружних коливань і хвиль будь-яких частоти за допомогою приладів — геофонів, а методом прослуховування - коли рятувальники лягають на завал по периметру на відстані 2-5 метрів один від одного та прослуховують завал

Запитання 12

Геофони реагують на:

варіанти відповідей

Звук голосу

Рух

Стук

Серцебиття

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест