Розумове виховання

Додано: 9 грудня 2021
Предмет:
Тест виконано: 102 рази
10 запитань
Запитання 1

Яка мета розумового виховання?

варіанти відповідей

Розвивати дитину творчо

Розвиток пізнавальних здібностей дітей

Навіювання дитині моральних принципів

Запитання 2

До спеціальних навчальних вмінь належить

варіанти відповідей

читання нот

вміння читати

вміння усно формулювати й висловлювати свої думки

уміння писати твори

креслити карти

Запитання 3

Розумове виховання відбувається..

варіанти відповідей

лише в навчальних закладах

лише під час самоосвіти

всі відповіді правильні

в позашкільних гуртках

Запитання 4

Категоріальне мислення - це

варіанти відповідей

вміння бачити в явищі суперечності, тенденції розвитку

вміння об'єднувати поняття в класи і групи на підставі ознак подібності

розуміння наукових засад і загальних принципів виробничих процесів

Запитання 5

Науковий світогляд - це

варіанти відповідей

цілісна система наукових, філософських, політичних, моральних, правових, естетичних понять, поглядів, переконань і почуттів, які визначають ставлення людини до навколишньої дійсності й до самої себе.


процес опосередкованого й узагальненого пізнання предметів і явищ об'єктивної дійсності в їх істотних властивостях, зв'язках і відносинах.


система фактів, понять, положень з усіх галузей науки, культури і техніки. 

Запитання 6

Погляди - це

варіанти відповідей

прийняті людиною як достовірні ідеї, знання, теоретичні концепції, передбачення, що пояснюють явища природи і суспільства, є орієнтирами в поведінці, діяльності, стосунках.


психічний стан особистості, який характеризується стійкими поглядами, впевненістю у правильності власних думок, поглядів, це сукупність знань, ідей, концепцій, теорій, гіпотез, в які людина вірить як в істину. 

свідома саморегуляція людиною своєї поведінки і діяльності, регулювальна функція мозку, що полягає у здатності активно досягати свідомо поставленої мети, долаючи зовнішні та внутрішні перешкоди.


Запитання 7

Переконання -

варіанти відповідей

свідома саморегуляція людиною своєї поведінки і діяльності, регулювальна функція мозку, що полягає у здатності активно досягати свідомо поставленої мети, долаючи зовнішні та внутрішні перешкоди.


психічний стан особистості, який характеризується стійкими поглядами, впевненістю у правильності власних думок, поглядів, це сукупність знань, ідей, концепцій, теорій, гіпотез, в які людина вірить як в істину. 

прийняті людиною як достовірні ідеї, знання, теоретичні концепції, передбачення, що пояснюють явища природи і суспільства, є орієнтирами в поведінці, діяльності, стосунках.


Запитання 8

Воля -

варіанти відповідей

прийняті людиною як достовірні ідеї, знання, теоретичні концепції, передбачення, що пояснюють явища природи і суспільства, є орієнтирами в поведінці, діяльності, стосунках.


психічний стан особистості, який характеризується стійкими поглядами, впевненістю у правильності власних думок, поглядів, це сукупність знань, ідей, концепцій, теорій, гіпотез, в які людина вірить як в істину.

свідома саморегуляція людиною своєї поведінки і діяльності, регулювальна функція мозку, що полягає у здатності активно досягати свідомо поставленої мети, долаючи зовнішні та внутрішні перешкоди.


Запитання 9

Ефективність розумового виховання залежить від таких чинників:


варіанти відповідей

дотримання педагогом принципу внутріпредметних і між предметних зв’язків;

відповідність світоглядної позиції педагогів і батьків потребам суспільства

своєчасне коригування відхилень у свідомості і поведінці учнів;

залучення учнів до активної громадської діяльності з метою зміцнення єдності світогляду і поведінки;

IQ дитини

Запитання 10

Розумове виховання

варіанти відповідей

є передумовою науковий світогляд

не є передумовою наукового світогляду

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест