Розв'язання задачі методом поділу на підзадачі 6 клас

Додано: 19 квітня 2022
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 37 разів
12 запитань
Запитання 1

Опис підзадач у середовищі Scratch реалізують через створення

варіанти відповідей

власних  блоків

структур

кнопок

програм

Запитання 2

Яку групу потрібно обрати для створення підпрограми в середовищі Scratch? 

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 3

Що потрібно писати в заголовку блоку?

варіанти відповідей

 назву блоку

 адресу вікна

 номер поєкту

  назву програми

Запитання 4

Яку назву має підпрограма розміщена ліворуч?

  

 

  

варіанти відповідей

Моя програма

Блок1

 Підпрограма

 Блок2

Запитання 5

Що буде результатом виконання даної програми?

 

 

  

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 5 кроків

Об'єкт переміститься на 30 кроків

 Нічого не відбудеться

 Об'єкт переміститься на 35 кроків

Запитання 6

У середовищі Скретч можна створювати складні проекти, наприклад:

варіанти відповідей

мультиплікації за мотивами відомих казок чи власних історій.

 моделювати процеси, що відбуваються у природі, чи взаємодію частин механізмів.

 розробляти комп'ютерні ігри чи тренажери.

підручники, журнали та газети.

Запитання 7

Складні задачі подають у вигляді ....

варіанти відповідей


задач

проектів

послідовності окремих під-задач

Запитання 8

Опис кожної підзадачі також може здійснюватися з використанням трьох базових алгоритмічних структур:


варіанти відповідей

слідування

розгалуження

повторення

зациклювання

Запитання 9

Яку з подій потрібно використати для того щоб запуск команд відбувався при натисненні «прапорця»?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 10

Яка подія запустить виконання даної програми?

варіанти відповідей

натиснення клавіши пропуск

натиснення цифри 3 на клавіатурі

збільшення гучності

Запитання 11

Що таке спрайт у сердовищі Скретч?


варіанти відповідей

Об’єкт-виконавець.

Об’єкт-відтворювання.

Об’єкт-значення.

Запитання 12

Процес підготовки проекту для реалізації в середовищі Скретч складається з декількох етапів:

1) визначають об'єкти проекту та їх зображення

2).....

Оберіть другий етап серед запропонованих

варіанти відповідей

виділяють події проекту та добирають відповідні команди для їх реалізації

створюють алгоритм і подають його словесно або у вигляді схеми

створюють власні блоки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест