Чи є серед наведених рівнянь пари, що мають рівні (однакові) корені?
1) 3х – 2 = х + 4; 2) ⅓х – 1 = x; 3) 3х - х = -2 + 4; 4) х – 3 = 3х;
5) 3х – х = 4 + 2; 6) х – 1 = х; 7) 2(х + 3) = -2; 8) х + 3 = -2;
9) х + 3 = -1.
Учора, готуючись до уроку, я записала на окремих картках розв'язання одного рівняння, але потім картки переплутались. Чи не допоможете ви мені поновити правильний порядок карток?
Рівняння: -4 · (-z + 7) = z + 17.
Картки з розв'язанням:
Картки з розв'язанням:
1) 4 z - z = 17 + 28
2) z = 45:3
3) Відповідь: 15
4) z = 15
5) 4 z - 28 = z + 17.
6) 3z=45
Розкрийте дужки та зведіть подібні доданки 3(у – 5) – 2(у – 4)
Розв'яжіть рівняння
-20 · (х - 13) = -220
Розв'яжіть рівняння
3(3х - 1) + 5 = 8(х + 2) + 3
Розв'яжіть рівняння -4,5(х + 3) - 1 = 7,2 - 5(х - 2)
Розв'яжіть рівняння 3(2,4t – 3,5) + 6 = 9,7t – 3
Укажіть суму коренів рівнянь двох заданих рывнянь
5(10 – 4х) = 50 та -3(2 – х) = -9:
Корінь якого з наведених рівнянь дорівнює 0?
Яке із даних рівнянь не має розв'язків?
Знайдіть пропущене слово:
4х – 7= 1 лютий
11х + 4 = 9х + 12 квітень
52,5 – 5,5х = 3 ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома