розв"язування рівнянь та задач на складання рівнянь

Додано: 21 квітня 2020
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 121 раз
8 запитань
Запитання 1

Якщо в одній корзині х яблук, а в другій - на 8 яблук більше, то в другій корзині яблук;

варіанти відповідей

8 х

8 - х

х + 8

х : 8

Запитання 2

Якщо від задуманого числа х знайти 20 %, то це буде:

варіанти відповідей

х - 20 %

х - 0,2

0,2 * х

х : 0,2

Запитання 3

Від задуманого числа у знайшли 20 % , а потім від утвореного числа відняли 5, то це можна записати так:

варіанти відповідей

0.2 у - 5

( у - 5 ) * 0,2

у - 0,5 * 0,2

0,2 * ( у - 5 )

Запитання 4

До задачі : " дріт завдовшки 624 м. розрізали на дві частини так, що одна з них у 5 разів більша від другої. Чому дорівнює довжина коротшої частини?" склали рівняння :

варіанти відповідей

5 х - х = 624

5 х + х = 624

х + 5 х = 624

6 х = 624

Запитання 5

Щоб знайти задумане число, від якого знайшли 20 %, а потім від утворенного числа взяли 60 %, то отримали 120, склали рівняння:

варіанти відповідей

х * 0,2 * 0,6 = 120

( х * 0,2 ) * 0,6 = 120

0,6 * ( х * 0,2 ) = 120

х * 0,2 = 120 * 0,6

Запитання 6

Два пароплава вийшли одночасно назустріч один одному з двох портів, відстань між якими 200 км. Перший пароплав рухався за течією, а другий - проти течії. Швидкість течії - 3 км / год. Власна швидкість першого пароплава у 1,5 раза більша, ніж власна швидкість другого. Через 5 годин пароплави зустрілись.

Щоб знайти швидкість кожного , треба розв"язати рівняння:

варіанти відповідей

5 * ( х + 3 ) + 5 * (х - 3 ) = 200

5 * ( 1,5 х + 3 ) + 5 * (х - 3 ) = 200

5 * 2 х = 200

10 * х = 200

Запитання 7

Скільки робітників працює у кожному цеху, якщо у двох цехах 164 робітники, а у першому робітників у 3 рази більше,, ніж у другому?

варіанти відповідей

20 і 144

41 і 123

60 і 104

80 і 84

Запитання 8

Довжина прямокутника на 4,2 см більша за ширину. Його периметр дорівнює 21,2 см. Знайти площу прямокутника.

варіанти відповідей

88,34

44

23,68

24,6

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест