Стіл дорожчий від стільця у 4 рази. Разом вони коштують 150 грн. Яке з рівнянь відповідає умові задачі, якщо стілець коштує х грн.?
Математичний гурток відвідували 12 хлопців і декілька дівчат. Після того як у гурток записалось ще 3 дівчини, загальна кількість членів гуртка стала дорівнювати 25. Скільки дівчат відвідували гурток спочатку?
Яке рівняння відповідає умові задачі, якщо через х позначити кількість дівчат, які відвідували гурток спочатку?
На полиці стояло 5 детективів та декілька підручників. Після того як з полиці взяли 4 підручника, їх стало на 7 більше, ніж детективів. Скільки підручників стояло на полиці спочатку?
Яке рівняння відповідає умові задачі, якщо через х позначити кількість підручників, які стояли на полиці спочатку?
У зоопарку було декілька вовків та 8 лисиць. Після того як колекція вовків поповнилась ще 4 істотами, їх стало на 2 більше, ніж лисиць. Скільки вовків було в зоопарку спочатку? Яке рівняння відповідає умові задачі, якщо через х позначено кількість вовків, які були в зоопарку спочатку?
Від задуманого числа відняли 16, різницю помножили на 12 й отримали число 108.
Знайдіть задумане число і вкажіть відповідне рівняння.
На пароплаві було 120 чоловіків, а жінок було х. Всього чоловіків і жінок було 260. Скільки було на пароплаві жінок? Яке з рівнянь відповідає умові задачі?
Водій вирушив у мандрівку з певною кількістю бензину в баці. Під час руху з міста А до міста В він витратив 27 л пального. На заправці водій долив у бак 30л бензину, після чого у баці стало 43 л пального. Скільки було бензину в баці автомобіля на початку мандрівки?
Яке з рівнянь відповідає умові задачі, якщо через х позначити бензин, що був у баці спочатку?
За 4 кг яблук і 2 кг груш мама заплатила 100 грн. Знайдіть ціну яблук і груш, якщо яблука дешевші від груш на 5 грн.
Вкажіть рівняння, що відповідає умові задачі, і відповідь.
Складіть рівняння для розв'язання задачі.
Знайти число, якщо різниця задуманого числа і числа 7 дорівнює 18;
Сума двох чисел дорівнює 108. Знайдіть ці числа, якщо друге число на 8 більше за перше.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома