8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

Розв'язування задач геометричного змісту

Додано: 16 квітня
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 243 рази
4 запитання
Запитання 1

Одна сторона трикутника на 14 см менша від другої та у 2 рази менша від третьої. Периметр трикутника дорівнює 122 см. Складіть рівняння для розв'язання задачі (знаходження однієї сторони).

варіанти відповідей

х+х+14+2х=122

х+14+2х=122

х+х+14+х=122

х+х-14:2=122

Запитання 2

Одна сторона трикутника на 14 см менша від другої та у 2 рази менша від третьої. Периметр трикутника дорівнює 122 см. Знайдіть сторони трикутника.

варіанти відповідей

а = 12см, b = 35см, c = 45см

а = 20см, b = 47см, c = 52см

а = 27см, b = 41см, c = 54см

а = 27см, b = 42см, c = 52см

Запитання 3

Периметр прямокутника дорівнює 13 дм, одна з його сторін на 1,5 дм більша за сусідню. Знайдіть площу прямокутника.

варіанти відповідей

10 дм²

2,5 дм²

25 дм²

1 дм²

Запитання 4

Периметр прямокутника дорівнює 13 дм, одна з його сторін на 1,5 дм більша за сусідню. Складіть рівняння для розв'язання задачі (знаходження однієї сторони).

варіанти відповідей

х+х+1,5 = 13

2 * (х+х+1,5) = 13

х+1,5 = 13

2 * (х+1,5) = 13

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест