Розв’язування задач методом поділу на підзадачі

Додано: 15 травня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 174 рази
19 запитань
Запитання 1

У середовищі Скретч можна створювати складні проекти, наприклад:

варіанти відповідей

мультиплікації за мотивами відомих казок чи власних історій.

розробляти комп'ютерні ігри чи тренажери.

моделювати процеси, що відбуваються у природі, чи взаємодію частин механізмів.

підручники, журнали та газети.

Запитання 2

Процес підготовки проекту для реалізації в середовищі Скретч складається з декількох етапів: Виберіть усі потрібні варіанти.

варіанти відповідей

алгоритм описують мовою середовища виконання алгоритмів.

перевіряють його правильність.

відкривати тільки в потрібних програмах.

визначають об'єкти проекту та їх зображення.

створюють алгоритм і подають його словесно або у вигляді схеми.

Запитання 3

Складні задачі подають у вигляді ....

варіанти відповідей

задач.

послідовності окремих під-задач.

проектів.

математичних виразів.

Запитання 4

Опис кожної підзадачі також може здійснюватися з використанням трьох базових алгоритмічних структур:


варіанти відповідей

Слідування


Розгалуження


Повторення


Циклу

Запитання 5

Деталізацію окремих підзадач можна продовжувати доти,.....

варіанти відповідей

поки не буде одержано набір команд, кожну з яких зможе виконати обраний виконавець.

поки буде одержано набір команд, кожну з яких зможе виконати обраний виконавець.

поки буде одержано набір команд, кожну з яких зможе виконати будь-який виконавець.

Запитання 6

Опис підзадач у середовищі Скретч реалізують через створення ...

варіанти відповідей

датчиків.

операторів.

власних блоків.

Запитання 7

Результат виконання проекту, буде...

варіанти відповідей

квадрат.

прямокутник.

коло.

Запитання 8


Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

 Об'єкт переміститься на 30 кроків

Нічого не відбудеться

 Об'єкт переміститься на 35 кроків

 Об'єкт переміститься на 5 кроків

Запитання 9

Яку групу потрібно обрати для створення підпрограми в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 10

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

 Об’єкт переміститься на 20 кроків

Об’єкт переміститься на 40 кроків

Об’єкт переміститься на 30 кроків

 Об’єкт переміститься на 50 кроків

Запитання 11

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

 Нічого не відбудеться

 Об’єкт переміститься на 1000 кроків

 Об’єкт переміститься на 100 кроків

Об’єкт переміститься на 10 кроків

Запитання 12

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

 Об’єкт переміститься на 50 кроків

Об’єкт переміститься на 110 кроків

Об’єкт переміститься на 60 кроків

Об’єкт переміститься на 100 кроків

Запитання 13

Яку назву має підпрограма розміщена праворуч?

варіанти відповідей

 Блок1

 Підпрограма

 Блок2

 Моя програма

Запитання 14

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

 Об'єкт переміститься на 5 кроків

Об'єкт переміститься на 30 кроків

Нічого не відбудеться

 Об'єкт переміститься на 35 кроків

Запитання 15

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 5 кроків

 Нічого не відбудеться

 Об'єкт переміститься на 35 кроків

 Об'єкт переміститься на 30 кроків

Запитання 16

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

 Об'єкт переміститься на 75 кроків

Об'єкт переміститься на 100 кроків

 Об'єкт переміститься на 65 кроків

Об'єкт переміститься на 35 кроків

Запитання 17

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

 Об’єкт переміститься на 30 кроків

 Об’єкт переміститься на 20 кроків

 Об’єкт переміститься на 10 кроків

Об’єкт переміститься на 15 кроків

Запитання 18

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

 Об'єкт переміститься на 35 кроків

 Об'єкт переміститься на 95 кроків

Об'єкт переміститься на 90 кроків

Об'єкт переміститься на 45 кроків

Запитання 19

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

 Об'єкт переміститься на 45 кроків

Об'єкт переміститься на 15 кроків

Об'єкт переміститься на 95 кроків

 Об'єкт переміститься на 35 кроків

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест