18 травня о 18:00Вебінар: Інтерактивний урок математики: алгоритми та приклади створення дидактичних матеріалів

Розв’язування задач методом поділу на підзадачі

Додано: 19 травня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 23 рази
6 запитань
Запитання 1

У середовищі Скретч можна створювати складні проекти, наприклад:

варіанти відповідей

мультиплікації за мотивами відомих казок чи власних історій.

розробляти комп'ютерні ігри чи тренажери.

моделювати процеси, що відбуваються у природі, чи взаємодію частин механізмів.

підручники, журнали та газети.

Запитання 2

Опис кожної підзадачі також може здійснюватися з використанням трьох базових алгоритмічних структур:

варіанти відповідей

Слідування

Розгалуження

Повторення

Циклу

Запитання 3

Складні задачі подають у вигляді ....

варіанти відповідей

задач.

проектів.

послідовності окремих під-задач.


математичних виразів.

Запитання 4

Деталізацію окремих підзадач можна продовжувати доти,.....

варіанти відповідей

поки не буде одержано набір команд, кожну з яких зможе виконати обраний виконавець.

поки буде одержано набір команд, кожну з яких зможе виконати певний виконавець.

поки буде одержано набір команд, кожну з яких зможе виконати обраний виконавець.

Запитання 5

Опис підзадач у середовищі Скретч реалізують через створення ...

варіанти відповідей

датчиків.

власних блоків.

операторів.

Запитання 6

Щоб створити власний блок у списку груп команд, обирають ...... групу. 


варіанти відповідей

Червону

Фіолетову

Зелену

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест