Розв'язування задач за допомогою рівнянь

Додано: 20 квітня 2020
Предмет: Математика, 6 клас
8 запитань
Запитання 1

Одне число на 3,6 більше, ніж друге.Якщо менше з чисел позначити через х, то більше число буде дорівнювати :

варіанти відповідей

х+ 3,6

х-3,6

3,6х

х: 3,6

Запитання 2

Одне з додатних чисел у 4 рази більше, ніж друге.Якщо менше число позначити через х , то більше число буде дорівнювати :

варіанти відповідей

х-4

х+4

х:4

Запитання 3

Меншим за число х на 5 є число 9.

З якого рівняння можна знайти число х?

варіанти відповідей

х+5=9

х-5=9

х+9=3

х-9=3

Запитання 4

Бригада робітників за два тижні виготовила 356 деталей, причому за другий тиждень було виготовлено у 3 рази більше деталей, ніж за перший. За допомогою якого з рівнянь можна знайти скільки було виготовлено деталей за перший тиждень?

варіанти відповідей

356+х= 3х

зх+х=356

зх+356=х

х- 3х=356

Запитання 5

Теплохід пройшов відстань між двома пристанями за течією річки за 4 год, а проти течії - 5 год.Якою була власна швидкість теплохода, якщо швидкість течії річки 2км/год?

варіанти відповідей

20 км/год

18 км/год

16 км/год

80 км/год

Запитання 6

 Одна сторона трикутника в 3 рази менша від другої і на 2,3 дм менша від третьої. Знайдіть більшу сторону трикутника, якщо його периметр дорівнює 10,8 дм.


варіанти відповідей

1,9 дм

5,7 дм

4,2 дм

Запитання 7

На одному дереві сиділо в 4 рази більше горобців, ніж на іншому.Коли з цього дерева злетіло 12 горобців , то на обох деревах горобців стало порівну.Скільки горобців сиділо спочатку на кожному дереві?

варіанти відповідей

на одному - 16 горобців на іншому-4

на одному - 12 горобців на іншому-4

на одному - 18 горобців на іншому-4

на одному - 20 горобців на іншому-8

Запитання 8

 У двох коробках було порівну цукерок. Після того як з першої короб­ки взяли 10 цукерок, а з другої — 28, у першій коробці стало цукерок у

4 рази більше, ніж у другій. Скільки цукерок було в кожній коробці

спочатку?


варіанти відповідей

24

102

34

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест