26.04.Самостійна робота .Розвязування задач за допомогою рівнянь.

Додано: 24 квітня
Предмет: Математика, 6 клас
8 запитань
Запитання 1

В перший магазин завезли фруктів в 3 рази більше, ніж в другий. Відомо, що всього в обидва магазини разом завезли 1600кг фруктів. Вкажіть правильне рівняння для розв'язання цієї задачі.

(Розв'язати задачу і надіслати на перевірку)

варіанти відповідей

3х-х=1600

х+3+х=1600

3х+х=1600

Запитання 2

В другому вагоні пасажирів на 24 більше, ніж в першому. Разом в двох вагонах 120 пасажирів. Вкажіть правильне рівняння для розв'язанні цієї задачі.

(Розв'язати задачу і надіслати на перевірку)



варіанти відповідей

х+24х=120

х+х+24=120

24х-х=120

Запитання 3

В саду тюльпанів в 4 рази більше, ніж гладіолусів. Відомо, що гладіолусів на 360 менше, ніж тюльпанів. Вкажіть правильне рівняння для розв'язання цієї задачі.

(Розв'язати задачу і надіслати на перевірку)



варіанти відповідей

4х+х=360

х-4х=360

4х-х=360

Запитання 4

Розв'язати рівняння,рішення надіслати на перевірку.:

2х - 12 = 4х - 28

варіанти відповідей

х=8

х=-8

х=20

х=-20

Запитання 5

Розв'язати рівняння,рішення надіслати на перевірку.:

3(2х - 4) = 24 + 2(6 - х)

варіанти відповідей

х=-3

х=-6

х=3

х=6

Запитання 6

Розв'язати рівняння,рішення надіслати на перевірку.:

3(2х - 8) - 4 = 2(3х + 4)

варіанти відповідей

коренів немає

х - будь-яке число

х=36

х=3

Запитання 7

Ширина прямокутника на 2 см менша, ніж довжина. Знайти сторони прямокутника, якщо його периметр 48 см

(Розв'язати задачу і надіслати на перевірку)



варіанти відповідей

12 см і 14 см

10 см і 12 см

11 см і 13 см

13 см і 10 см

Запитання 8

Велосипедист їхав по шосе зі швидкістю 12 км/год, а по ґрунтовій дорозі — зі швидкістю 9 км/год. Загалом він подолав 27 км. Скільки часу їхав велосипедист по шосе і скільки по ґрунтовій дорозі, якщо по ґрунтовій дорозі він їхав на 0,5 год менше, ніж по шосе? 

(Розв'язати задачу і надіслати на перевірку)



варіанти відповідей

1,07

1

7,5

1,5

1,55

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест