Вкажіть імена синів Ярослава Мудрого, які утворили тріумвірат Ярославичів:
Вкажіть передумови та причини роздробленості Русі-України. (декілька правильних відповідей)
Про яке князівство йде мова у цитаті: "На відміну від інших руських князівств, у ХII — першій половині ХIII ст. .................не мало політичної самостійності й було цілком залежним від Києва, а пізніше — від Суздаля й Чернігова."
В історію увійшов погром, заподіяний місту в ........ об’єднанням князів, очолюваних сином Юрія Долгорукого князем Андрієм Боголюбським. В якому році відбулась ця подія?
Формування Галицького князівства розпочалося в другій половині........
Розпис по вологій штукатурці - це...
Перлиною давньоруської художньої літератури є «Слово о полку Ігоревім» написана у.......
Билини - це ...
В яких писемних джерелах була перша згадка про печенігів?
Що з переліченого стосується доби правління Ярославовичів?
Характеристику якої доби наведено в уривку з історичного джерела: «Перестали князі невірних воювати, стали один одному казати: се моє, а се моє теж, брате! Стали вони діла дрібні вважати за великі, на себе самих підіймати чвари, — а невірні з усіх сторін находили, землю Руську долали...»?
В якому році відбувся Любецький з'їзд?
В якому князівстві бояри прагнули захопити владу і створити олігархічну боярську республіку?
Чому давньоруські князі боролися за Київ?
Хто є автором " Повчання дітям"?
Коли в літописі вперше згадується назва «Україна»?
Прочитайте уривок і вкажіть твір, з якого його взято: "Якщо ж ви будете клятву давати братам чи будь-кому, то провірте серце своє і, на чому можете устоять, у тому і кляніться, а, поклявшися, дотримуйтесь, аби, порушивши [клятву], не погубили душі своєї. ....поважайте старців, як батьків своїх..."
Які кочові племена почали нападати на Русь за правління нащадків Ярослава Мудрого?
Вотчина - це
Яке місто було столицею князівства Феодоро?
У якому році русичі і половці разом протистояли монголам на річці Калка?
Кочові тюркські племена кипчаків у Русі-Україні називали:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома