Якої наскрізної змістової лінії немає?
Формування в учнів соціальної активності, відповідальності й екологічної свідомості, у результаті яких вони дбайливо й відповідально ставитимуться до довкілля, усвідомлюючи важливіcть сталого розвитку для збереження довкілля й розвитку суспільства. Це реалізація наскрізної змістової лінії ...
Формування відповідального члена громади й суспільства, який розуміє принципи й механізми його функціонування, а також важливість національної ініціативи. Ця наскрізна лінія освоюється через колективну діяльність – дослідницькі роботи, роботи в групі, проекти тощо, яка розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок. Це реалізація наскрізної змістової лінії ...
Становлення учня як емоційно стійкого члена суспільства, здатного вести здоровий спосіб життя і формувати навколо себе безпечне життєве середовище. Це реалізація наскрізної змістової лінії ...
Реалізація якої наскрізної змістової лінії забезпечує краще розуміння молодим поколінням українців практичних аспектів фінансових питань (здійснення заощаджень, інвестування, запозичення, страхування, кредитування тощо); сприятиме розвиткові лідерських ініціатив, здатності успішно діяти в технологічному швидкозмінному середовищі?
Яку максимальну кількість ключових компетентностей можна формувати на навчальному занятті?
Власна оцінка учня за активність під час уроку це -...
Яка компетентність передбачає глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших?
Формування якої ключової компетентності передбачає уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів?
Ключова компетентність "Уміння вчитися впродовж життя" формує
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома