"Щоб бути зачинателем нової української літератури - мало самого таланту: треба мати український хребет. Той хребет, який крізь усі лихоліття й катастрофи знову й знову випрямляється і утверджує вільне людське право - бути собою" - сказано про
Сюжет «Енеїди» Іван Котляревський запозичив у
Чудесну зброю для Енея, яку «і куля не бере», викував
Послідовність розгортання подій твору «Енеїда» дотримано в рядку
Дідона була царицею
"Енеїда" - це поема:
Один із героїв поеми «Енеїда» говорить: «Де общеє добро в упадку, забудь отця, забудь і матку, лети повинность ісправлять». Це
Енея пеклом супроводжує
Енея не любила – страх;
Давно уже вона хотіла.
Його щоб душка полетіла
К чортам і щоб і дух не пах,
так сказано в поемі «Енеїда» про
Енея так вона любила,
Що аж сама себе спалила,
Послала душу к чорту в ад
так сказано в поемі «Енеїда» про
Чим завершився бій Енея з Турном?
Зображуючи античний світ у "Енеїді" автор має на увазі
Кого з героїв характеризують епітети "моторний","проворний", "гострий,як на бритві сталь"?
Про кого з персонажів поеми І. П. Котляревського «Енеїда» йдеться?
…Тоді кружляв сивуху,
І оселедцем заїдав.
Він, сьому випивши восьмуху,
Послідки з кварти виливав.
Хто з богів у поемі І. Котляревського «Енеїда», одержавши хабара, зібрав підвладні йому вітри і «звелів поганій буть погоді»?
Вкажіть ознаки мови «Енеїди» І. Котляревського.
*декілька правильних відповідей
Хто з козаків здійснив вилазку у табір противника?
Які дві богині вчинили сварку, з приводу хто з них кращий?
Хто з богинь допомагав Енеєві у подорожі?
Хто з героїв помер від горілки, але потрапив до раю, бо був у родинних зв'язках з богами?
У рядках
Були бляховані в персонах
Іскусно, живо, без числа,
Котигорох, Іван-царевич,
Кухарчич, Сучич і Налетич,
Услужливий Кузьма-Демʼян.
Кощій з прескверною ягою,
І дурень з ступою новою,
І славний лицар Марципан
подано опис
«Енеїду» І. Котляревського називають енциклопедією
Які проблеми порушено в поемі «Енеїда»?
На які історичні події натякає поема «Енеїда»?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома