самостійна робота №16 за 06.02

Додано: 5 лютого
Предмет: Математика, 6 клас
10 запитань
Запитання 1

Обчисліть значення виразу: -2⋅(-25)

варіанти відповідей

-50

50

-27

27

Запитання 2

Порівняйте з нулем значення виразу: 6,2 ⋅ (-0,4)

варіанти відповідей

більше нуля

дорівнює нулю

менше нуля

неможливо визначити

Запитання 3

Обчисліть: -3 ⋅ (-10) ⋅ 2 ⋅ 0

варіанти відповідей

0

60

-60

неможливо виконати дії

Запитання 4

Оберіть усі правильні твердження:

варіанти відповідей

Результат множення двох чисел з однаковими знаками є додатнім числом

При множенні двох чисел з різними знаками отримуємо від'ємне число

Результатом множення двох від'ємних чисел є від'ємне число

Якщо будь-яке від'ємне число помножити на нуль, то отримаємо від'ємне число

Запитання 5

Порівняйте значення виразів: -5 ⋅ (-4) і 0,1 ⋅ 200

варіанти відповідей

 -5 ⋅ (-4) < 0,1 ⋅ 200

неможливо порівняти

-5 ⋅ (-4) > 0,1 ⋅ 200

-5 ⋅ (-4) = 0,1 ⋅ 200

Запитання 6

Не виконуючи обчислення, визначте, яким буде значення виразу:

9 ⋅ (-0,5) ⋅ (-12,7) ⋅ (-1) ⋅ 34,6 ⋅ (-15) ⋅ (-7)

варіанти відповідей

додатнім числом

від'ємним числом

нулем

визначити неможливо

Запитання 7

Яка з рівностей неправильна?

варіанти відповідей

12(-5)=-60

-7⋅(-8)=-56

-36,2⋅2=-72,4

-28⋅2=-56

Запитання 8

Розв’яжи рівняння: х⋅3= -42

варіанти відповідей

14

45

-14

-45

Запитання 9

Розв’яжи задачу:

Дівчинка задумала число, зменшила його у вісім разів, потім

збільшила на 40, помножила на 5 і в результаті отримала 70. Яке

число задумала дівчинка?

варіанти відповідей

208

-208

2480

-2480

Запитання 10

обчисли:

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест