самостійна робота

Додано: 14 грудня 2023
Предмет: Всесвітня історія, 10 клас
18 запитань
Запитання 1

Військово-політичний союз Чехословацької Республіки, Королівства Румунії та Королівства сербів, хорватів і словенців (КСХС) з метою запобігання реставрації Габсбургів і для захисту від спроб угорських ревізіоністів домогтися перегляду кордонів.

варіанти відповідей

А Мала Антанта;


Б Троїстий союз;


В Акт злуки;


Г Пан’європейський союз.

Запитання 2

Членами Ліги Націй після її заснування стали...

варіанти відповідей

А країни-переможниці в Першій світовій війні;


Б США, нейтральні та новостворені держави;


В держави Європи (усі, крім СРСР);

Г переможені держави та СРСР.

Запитання 3

Визнач, як називали в 1920-х рр. ідею західноєвропейських лідерів щодо під-

тримки невеликих «буферних» держав на сході Європи, що мали протидіяти поширенню більшовизму й не допустити союзу Німеччини та більшовицької Росії.

варіанти відповідей

А Зелена смуга;


Б червоний пояс;

В санітарний кордон;

Г велика стіна.

Запитання 4

Познач твердження для характеристики Польщі 1920-х рр.

варіанти відповідей

1 Українське населення мешкало переважно на теренах Північної Буковини та Бессарабії.


2 Влада забезпечувала громадянські свободи й толерантне ставлення до національних культур.

3 Уряд Владислава Грабського вирішив запровадити на теренах компактного проживання

національних меншин утраквістичні (двомовні) школи.

4 Українські політичні сили Галичини бойкотували парламентські вибори 1922 року.

5 У країні прокотилися численні селянські виступи, найбільший — у Татарбунарах.

6 Видовданська конституція започаткувала в новоствореній державі монархічну форму правління.

7 У результаті державного перевороту, учиненого переважно

ветеранами визвольних змагань, у країні встановлено

автократичний режим, відомий як «санація» («оздоровлення»).

Запитання 5

Увідповідни особу з її характеристикою. Вальтер Ратенау

варіанти відповідей

А президент, з іменем якого пов’язують епоху «проспериті»

в США


Б співавтор Веймарської конституції, одним з перших спробу-

вав створити соціально орієнтовану демократичну державу

В адмірал австрійського флоту, відновив монархію і домігся

проголошення себе регентом із широкими повноваженнями


Г начальник держави, 1926 року здійснив військовий пере-

ворот, мотивуючи його загрозами польській державності


Д прем’єр-міністр, про якого говорили, що він приходить до влади, коли хоче, залишається, доки хоче, іде, коли захоче, і залишає після себе того, кого хоче

Запитання 6

Увідповідни особу з її характеристикою. Юзеф Пілсудський

варіанти відповідей

А президент, з іменем якого пов’язують епоху «проспериті»

в США


Б співавтор Веймарської конституції, одним з перших спробу-

вав створити соціально орієнтовану демократичну державу

В адмірал австрійського флоту, відновив монархію і домігся

проголошення себе регентом із широкими повноваженнями


Г начальник держави, 1926 року здійснив військовий пере-

ворот, мотивуючи його загрозами польській державності


Д прем’єр-міністр, про якого говорили, що він приходить до влади, коли хоче, залишається, доки хоче, іде, коли захоче, і залишає після себе того, кого хоче

Запитання 7

Увідповідни особу з її характеристикою. Кальвін Кулідж

варіанти відповідей

А президент, з іменем якого пов’язують епоху «проспериті»

в США


Б співавтор Веймарської конституції, одним з перших спробу-

вав створити соціально орієнтовану демократичну державу

В адмірал австрійського флоту, відновив монархію і домігся

проголошення себе регентом із широкими повноваженнями


Г начальник держави, 1926 року здійснив військовий пере-

ворот, мотивуючи його загрозами польській державності


Д прем’єр-міністр, про якого говорили, що він приходить до влади, коли хоче, залишається, доки хоче, іде, коли захоче, і залишає після себе того, кого хоче

Запитання 8

наслідок відмови Німеччини від виплати репарацій..?

варіанти відповідей

А утворення самостійної Ірландської Республіки як британського домініону


Б домовленості про ненапад у Тихому океані, рівні можливості в торгівлі й підприємництві в Китаї

В визнання рівноправності Британії та домініонів

Г крах намірів держав-переможниць зміцнювати економіку коштом пе-

реможених країн і Росії

Д окупація Францією Рурської області

Запитання 9

наслідок радянсько-німецької угоди в Рапалло

варіанти відповідей

А утворення самостійної Ірландської Республіки як британського домініону


Б домовленості про ненапад у Тихому океані, рівні можливості в торгівлі й підприємництві в Китаї

В визнання рівноправності Британії та домініонів

Г крах намірів держав-переможниць зміцнювати економіку коштом переможених країн і Росії

Д окупація Францією Рурської області

Запитання 10

наслідок Вашингтонської конференції

варіанти відповідей

А утворення самостійної Ірландської Республіки як британського домініону


Б домовленості про ненапад у Тихому океані, рівні можливості в торгівлі й підприємництві в Китаї

В визнання рівноправності Британії та домініонів

Г крах намірів держав-переможниць зміцнювати економіку коштом переможених країн і Росії

Д окупація Францією Рурської області

Запитання 11

Укажи твердження, що характеризують економічне й суспільно-політичне становище Німеччини в 1920-х рр.

варіанти відповідей

1 Визнання Німеччини на Паризькій конференції єдиною винуватицею війни, обтяження її покараннями сприйнято в суспільстві з покорою.


2 У руїнах лежав найбільш економічно розвинений північно-східний регіон, популярним у країні стало гасло «Німеччина заплатить за все».

3 У пошуках союзників для подолання непосильних репарацій Німеччина стала першою західною державою, котра визнала СРСР.


4 У суспільстві зміцнів середній клас і вкоренилися ліберальні ідеї, цінності людей переорієнтовувалися з війни на споживання і досягнення життєвого успіху.

5 Лейбористи при владі пропонували соціальні реформи, зокрема націоналізацію ключових галузей промисловості, скорочення робочого дня, соціальне забезпечення.

6 На тлі економічних труднощів країни зростала активність Націонал-соціалістичної робітничої партії Німеччини (НСРПН), посилювалися реваншистські настрої.

7 Німеччина вступила до Ліги Націй, що було результатом

зусиль уряду Веймарської республіки щодо виходу країни

з міжнародної ізоляції.

Запитання 12

Александр Стамболійський

варіанти відповідей

А сформулював основи зовнішньополітичної доктрини Франції,що полягала в ідеї пан’європейського федеративного об’єднання


Б прем’єр-міністр, який вів виборчу кампанію під гаслом «зробити з Англії країну, гідну своїх героїв»

В «рятівник франка», на чолі уряду забезпечив Франції економічне процвітання

Г прем’єр-міністр, який мав намір установити «селянську демократію»; ідейні засади й політику очолюваної ним партії називали «оранжевим більшовизмом»

Д перший президент Чехословаччини, під- тримував діяльність українських емігрантських груп у Празі та інших містах, допоміг відкрити й забезпечив фінансовою підтримкою українські науково-освітні інституції

Запитання 13

Раймон Пуанкаре

варіанти відповідей

А сформулював основи зовнішньополітичної доктрини Франції,що полягала в ідеї пан’європейського федеративного об’єднання


Б прем’єр-міністр, який вів виборчу кампанію під гаслом «зробити з Англії країну, гідну своїх героїв»

В «рятівник франка», на чолі уряду забезпечив Франції економічне процвітання

Г прем’єр-міністр, який мав намір установити «селянську демократію»; ідейні засади й політику очолюваної ним партії називали «оранжевим більшовизмом»

Д перший президент Чехословаччини, під- тримував діяльність українських емігрантських груп у Празі та інших містах, допоміг відкрити й забезпечив фінансовою підтримкою українські науково-освітні інституції

Запитання 14

Визнач, з якою метою Паризька конференція заснувала Лігу Націй.

варіанти відповідей

А Для розподілу німецьких репарацій;


Б для контролю процесу роззброєння;


В для забезпечення тривкого миру;


Г для утвердження гегемонії США в Європі.

Запитання 15

Визнач, яку назву здобув у 1920-х рр. громадсько-політичний рух, спрямований

на політичне й економічне об’єднання європейських народів на рівноправній

демократичній основі та християнських цінностях. (0–1 б.)


варіанти відповідей

А Ліга Націй;


Б Троїстий союз;


В Мала Антанта;


Г Пан’європейський союз.

Запитання 16

Прничина відновлення і стабілізації економіки в Чехословаччині

варіанти відповідей

А включення територій, на яких поляки не складали більшість населення, політика полонізації національних меншин


Б популярність ідеї корпоративного суспільства, формування в селах загонів хаймверів



В «успадкування» значної частини промислових потужностей Габсбурзької монархії, підтримка національного виробника



Г внутрішньополітична боротьба в королівстві між прихильниками унітаризму (переважно сербами) та федералізму (переважно хорватами)


Д утиски на національному ґрунті,підтримка владою ідеї «Великої Румунії»

Запитання 17

Прничина поступової фашизації австрійського суспільства

варіанти відповідей

А включення територій, на яких поляки не складали більшість населення, політика полонізації національних меншин


Б популярність ідеї корпоративного суспільства, формування в селах загонів хаймверів



В «успадкування» значної частини промислових потужностей Габсбурзької монархії, підтримка національного виробника



Г внутрішньополітична боротьба в королівстві між прихильниками унітаризму (переважно сербами) та федералізму (переважно хорватами)


Д утиски на національному ґрунті,підтримка владою ідеї «Великої Румунії»

Запитання 18

Прничина Татарбунарського повстання

варіанти відповідей

А включення територій, на яких поляки не складали більшість населення, політика полонізації національних меншин


Б популярність ідеї корпоративного суспільства, формування в селах загонів хаймверів



В «успадкування» значної частини промислових потужностей Габсбурзької монархії, підтримка національного виробника



Г внутрішньополітична боротьба в королівстві між прихильниками унітаризму (переважно сербами) та федералізму (переважно хорватами)


Д утиски на національному ґрунті,підтримка владою ідеї «Великої Румунії»

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест