Самостійна робота 6. Особові дієслова. Перехідні та неперехідні дієслова.

Тест створено за матеріалами НПП "Інтелект України".

Додано: 19 березня 2020
Предмет: Українська мова, 6 клас
Тест виконано: 461 раз
17 запитань
Запитання 1

Усі слова є дієсловами в рядку (0,5 бала)

варіанти відповідей

прибіг, спілкування, кидав

уміння, скаламутив, досягнути

аналізував, розповідає, їмо

читають, привітання, синіє

розповідь, привітав, вивчив

Запитання 2

Дієслова лише недоконаного виду подано в рядку (0,5 бала)

варіанти відповідей

прибирати, вивчити, доглядати

чистити, призначити, застелити

сформувати, дивитися, розпочинати

читати, перевіряти, купити

казати, дякувати, приводити

Запитання 3

Дієслово у формі минулого часу вжито в реченні (0,5 бала)

варіанти відповідей

Без діла слабіє сила.


Діло майстра величає.

Праця чоловіка годує, а лінь марнує.

Хто багато робив, той багато знає.

Як дбаєш, так і маєш.

Запитання 4

Знак м’якшення на місці пропуску потрібно писати в усіх дієсловах рядка (0,5 бала)

 

варіанти відповідей

радят..ся, поведеш..ся, вагаєт..ся

насмілиш..ся, веселит..ся, здивуєт..ся

перехочет..ся, бродиш.., красуєт..ся

опікуєш..ся, пишет..ся, стомлят..ся

дивлят..ся, осипаєт..ся, ллєт..ся

Запитання 5

Складену форму майбутнього часу можна утворити від обох дієслів

у всіх варіантах, ОКРІМ (1 бал)

варіанти відповідей

утворювати, витирати

відновлювати, здійснювати

вихвалятися, блищати

купувати, визначати

наближатись, вивчити

Запитання 6

Усі дієслова потрібно писати з не окремо у варіанті (1 бал)

варіанти відповідей

не/допоміг батькам, не/відчував болю, не/може виступати

постійно не/притомніла, не/знайшла книжки, не/слухав порад

не/вивчив уроків, не/дооцінили мене, не/хвилюйся вже

не/роблю нічого, не/повірив йому, подруга не/здужає

ніхто не/озветься, не/вір брехунам, не/покоїтися про рідних

Запитання 7

Познач, яким членом речення є виділене дієслово. (1 бал)

Ішов кобзар до Києва та сів спочивати (Т. Шевченко).

варіанти відповідей

підметом

присудком

додатком

означенням

обставиною

Запитання 8

НЕПРАВИЛЬНО позначено наголос у слові в рядку (1 бал)

варіанти відповідей

нена́видіти, літо́пис

виси́ть, принести́

відвезти́, листопа́д

люблю́, кажу́

роблю́, ходжу́

Запитання 9

Визнач форму дієслова "нехтувати" (0,2 бала)

варіанти відповідей

неозначена форма

дієприкметник

дієприслівник

особова форма

безособова форма

Запитання 10

Визнач форму дієслова "поговорять" (0,2 бала)

варіанти відповідей

неозначена форма

дієприкметник

дієприслівник

особова форма

безособова форма

Запитання 11

Визнач форму дієслова "написаний" (0,2 бала)

варіанти відповідей

неозначена форма

дієприкметник

дієприслівник

особова форма

безособова форма

Запитання 12

Визнач форму дієслова "утворено" (0,2 бала)

варіанти відповідей

неозначена форма

дієприкметник

дієприслівник

особова форма

безособова форма

Запитання 13

Визнач форму дієслова "створивши" (0,2 бала)

варіанти відповідей

неозначена форма

дієприкметник

дієприслівник

особова форма

безособова форма

Запитання 14

Обери рядок із правильним фонетичним записом слів "пишеться" та "смієшся" (1 бал)

варіанти відповідей

[п и́ ш еи ц': а]

[с' м’ і й е́с': а]

[п и́ ш еит' с' а]

[с' м’ і й е́ш с' а]

 

[п и́ ш еи т'с' а]

[с' м’ і й е́с': а]

 

[п и́ ш еи ц': а]

[с' м’ і й е́ш с' а]

 

[п и́ ш е ц': а]

[с м’ і й е́ с': а]

Запитання 15

Щоб не порушити правил чергування, у словосполученнях "зустріти... біля театру" й "хапати... обома руками" послідовно треба вписати на місці крапок (1 бал):

варіанти відповідей

-ся, -ся

-ся, - сь

-сь, -сь

-сь, -ся

Запитання 16

Виберіть словосполучення, які потребують редагування (2 бали):

варіанти відповідей

повстало питання

постала проблема

призвести до перемоги

привести до рівноваги

наші погляди співпадають

їх думки збігаються

недоїдати страву

недоїдати через бідність

Запитання 17

Визнач синтаксичну роль фразелогізма в реченні:

Він знову просив мене кадити фіміам.

(1 бал)

варіанти відповідей

підмет

присудок

додаток

обставина

означення

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест