Самостійна робота. Логічне слідування. (За програмою "Росток").

Додано: 6 квітня 2023
Предмет: Математика, 6 клас
Тест виконано: 40 разів
9 запитань
Запитання 1

Записати речення за допомогою "Якщо..., то...".

Прикметник вказує ознаки предмета.

варіанти відповідей

Якщо вказує ознаки предмета → це - прикметник.

Якщо ознаки предмета → вказує прикметник.

Ознаки предмета вказує прикметник.

Якщо прикметник → він вказує ознаки предмета.

Запитання 2

Записати заперечення до речення.

На вулиці похмуро, значить, буде дощ.

варіанти відповідей

Неправильно, що якщо на вулиці похмуро, то не буде дощу.

Якщо на вулиці похмуро, слідує, що буде дощ.

З того, що на вулиці похмуро, не слідує, що буде дощ.

Неправильно, що якщо на вулиці дощ, то буде похмуро.

Запитання 3

Записати обернене речення.

Кавун - найбільша ягода.

варіанти відповідей

Якщо найбільший кавун → це - ягода.

Якщо ягода → найбільший кавун.

Якщо ягода найбільша → це - кавун.

Якщо кавун → найбільша ягода.

Запитання 4

Записати властивість.

У ромба діагоналі перпендикулярні.

варіанти відповідей

Якщо ромб → його діагоналі перпендикулярні.

Якщо перпендикулярні діагоналі → це - ромб.

Якщо ромби перпендикулярні → це - діагоналі.

Якщо перпендикулярні → це - діагоналі ромба.

Запитання 5

Записати ознаку.

У рівностороннього трикутника всі сторони рівні.

варіанти відповідей

Якщо рівні всі сторони → це - трикутник.

Якщо трикутник рівносторонній → його всі сторони рівні.

Якщо трикутник → всі його сторони рівні.

Якщо всі сторони трикутника рівні → трикутник - рівносторонній.

Запитання 6

Спростити вираз 5(х - 2у) + 3( - х + 3у ) і знайти його значення при

х = - 1, у = 2.

варіанти відповідей

4

- 4

0

2

Запитання 7

Розв'язати рівняння - 4(2х - 2) - 3(3 - 2х) = 3.

варіанти відповідей

- 2

2

6

- 8

Запитання 8

Розвязати рівняння

- 1,7 ∕ х = - 5,1 ∕ 1,8 .

варіанти відповідей

6

18 ⁄ 3

0,6

- 0,6

Запитання 9

Спростити вираз

- 2 ab ⋅1,8b ⋅ (- 2,5 a2)

9


варіанти відповідей

a2b3

- a3b2

9 a3b

a3b2

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест