Укажіть, як здобули кошти для викупу Т. Шевченка з кріпацтва
Яка з рослин не згадується у поезії "Ой три шляхи широкії...."
Ліричний герой якої поезії Лесі Українки носить автобіографічний характер авторки?
У вірші "Хотіла б піснею стати..." поєднано філософську лірику з ..
За жанром "Давня казка" Л.Українки
Поема "Давня казка" належить до літературного роду
У вірші В. Підпалого «…Бачиш: між трав зелених…» утверджується ідея
Вечір над Україною у вірші «Зимовий етюд» В. Підпалий порівнює
Прочитайте уривок із вірша В. Голобородька «Теплі слова» й визначте, який художній засіб у ньому використано як основний:
наповнюймо
цей холодний всесвіт
теплими словами нашої мови
Прочитайте уривок із вірша В. Голобородька «З дитинства: дощ» й визначте, який художній засіб у ньому використано як основний:
уплетена дорога, що веде до батьківської хати,
уплетена хата, що видніється на горі…
уплетене дерево, що притихле стоїть над дорогою
До якого різновиду лірики належить поезія Володимира Сосюри «Осінь»
В уривку з вірша В. Підпалого «Зимовий етюд»
Вечір, мов казка, над Україною, казка, як вечір, аж синьо в очах... використано художній засіб
Ліричний герой якого з віршів Володимира Підпалого закликає «в житті любити гаряче і багато: сонце, дощі зернисті…» ?
Вільний вірш (верлібр) - це...
Рядки
Тож хай знають вороги
якими словами
на самоті мовчимо
належать ...
Ідея твору "З дитинства: дощ" В. Голобородька
Вільними (білими) віршами є ... (кілька правильних відповідей):
У поезії "Бачиш: між трав зелених..." В.Підпалий згадує такі людські почуття та нахили: (кілька правильних відповідей)
Оберіть рядок з правильною відповідністю твору і його мотиву
Поезія "Любіть Україну" має форму:
Визначте художній засіб, який допомагає виявити почуття в поезії "Хотіла б я піснею стати":
"зорі ясні", "ясна хвилина", "хвилі прозорі"
Країна, в якій відбуваються події поеми "Давня казка" Лесі Українки?
Мотив мови як генетичного коду звучить у рядках поезії
Війна "того діла й того слова" (за поемою Лесі Українки "Давня казка")
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома