Укажіть документ, у якому Українська Центральна Рада вперше сформулювала широку програму соціально-економічних перетворень:
Який документ В.Винниченко назвав «… не чим іншим, як цинічним і провокаційним порушенням угоди 16 липня й одвертим бажанням видерти з рук українства всі його революційні здобутки….»?
Укажіть положення, які розкривають основний зміст Третього Універсалу Української Центральної Ради:
1 установлення восьмигодинного робочого дня, державного контролю над продукцією;
2 поширення влади Центральної Ради на Київщину, Поділля, Волинь і Чернігівщину;
3 проголошення УНР у складі федеративної Росії;
4 проголошення православ'я державною релігією;
5 скасування приватної власності на землю поміщицьких та інших нетрудових господарств;
6 проголошення політичних, громадянських прав і свобод;
7 проголошення автономії України у складі більшовицької Росії.
Вкажіть гасло, під яким розгортався національний рух в Україні після перемоги Лютневої революції:
Авторство якого з цитованих документів НЕ НАЛЕЖИТЬ Українській Центральній Раді?
Яка подія стала однією з причин збройного виступу самостійників у Києві(липень 1917 р.)?
Яку позицію займала Українська Центральна Рада у відносинах з Тимчасовим урядом Росії?
Прочитайте уривок з історичного документа та виконайте завдання.
«На час до вирішення справи про місцеве врядування Установчими Зборами по справах місцевого врядування Україною вищим органом Тимчасового уряду є Генеральний Секретаріат, який призначає Тимчасовий уряд за пропозицією Центральної Ради. Повноваження Генерального Секретаріату поширюються на губернії: Київську, Волинську, Подільську, Полтавську і Чернігівську…»
Поява цитованого документа призвела до
Ухваливши Другий Універсал, Українська Центральна Рада зобов’язалася
Позначте статус, який надавався Генеральному секретаріату відповідно до “Тимчасової інструкції для Генерального секретаріату”:
Вкажіть дату прийняття Центральною Радою Універсалу, в якому проголошено УНР у федеративному зв’язку з Російською Республікою:
Укажіть положення другого Універсалу
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома