Що таке медіаграмотність. Вплив медіа на суспільство.

Додано: 23 вересня 2019
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 1983 рази
12 запитань
Запитання 1

1. Що означає слово «медіа»?

варіанти відповідей

передавати

звинувачувати

дискутувати

переконувати

Запитання 2

2. Які основні складники медіаповідомлення?

варіанти відповідей

власне повідомлення, хто повідомляє, канал передавання, одержувач повідомлення

джерело повідомлення, канал передавання, одержувач повідомлення

хто повідомляє, канал передавання, власник медіа, одержувач повідомлення

телебачення, друкована преса, інтернет

Запитання 3

3. У якій хронологічній послідовності виникали різновиди медійної інформації?

варіанти відповідей

письмова, усна, друкована, цифрова

цифрова, усна, письмова, друкована,

усна, письмова, друкована, цифрова

друкована, цифрова, усна, письмова

Запитання 4

4. Який головний винахід уможливив друкарство?

варіанти відповідей

друкарський прес

набірні літери

фарба для друку

спосіб перенесення фарби на папір

Запитання 5

Що є найважливішими результатами медіаосвіти?

варіанти відповідей

формує критичність мислення та здатність протистояти інформаційній агресії

дозволяє розпізнавати спроби маніпулювання в медіа та не піддаватися їм

надає людині можливість власної творчої діяльності

всі відповіді правильні

Запитання 6

Яка наразі нормативна база для впровадження медіаосвіти в Україні?

варіанти відповідей

Закон України «Про освіту»

Концепція «Нова українська школа»

Наказ МОН 1199 від 18.08.2017 р.

відповіді 1, 2, 3 правильні

немає чітких норм і рекомендацій медіаосвіти в Україні

Запитання 7

Як можна перевірити достовірність медійного повідомлення?

варіанти відповідей

якість повідомлення перевірити неможливо: медіа все одно нас дурять

правдивість чи неправдивість повідомлення будь-яка людина відчуває інтуїтивно

медійне повідомлення перевіряти не потрібно: медіа завжди пишуть і показують правду

медійне повідомлення має показники якості, які можна перевірити, застосувавши стандарти журналістики

усі відповіді правильні

Запитання 8

Які стандарти журналістики можна застосовувати для перевірки якості повідомлення?

варіанти відповідей

достовірність інформації

відсутність критики

патріотизм

відокремлення фактів від поглядів та оцінок

баланс думок

наявність критики

повнота інформації

Запитання 9

Як можна визначити, чи є інформація у повідомленні повною?

варіанти відповідей

у тексті про подію має бути не менше 20 рядків, а сюжет на телебаченні – тривати не менш ніж хвилину

повідомлення має містити хоча б половину відповідей на запитання

повідомлення має містити відповіді на всі запитання «Де?», «Хто?», «Коли?», «Що?», «Як?», «Чому?» правильно

усі відповіді правильні

Запитання 10

 Що є вагомою підставою перевірити коректність медійного повідомлення?

варіанти відповідей

повідомлення викликає сильні негативні чи позитивні емоції

у повідомленні подана думка або позиція лише однієї сторони конфлікту

повідомлення базується на події річної давнини

повідомлення надходить із джерела, про яке раніше не було відомо

усі відповіді правильні

Запитання 11

Як перевірити достовірність інформації в медіа?

варіанти відповідей

запитати у колег по роботі, які читали той самий текст чи дивилися той самий сюжет, наскільки вони у це вірять

подивитися, чи є та сама інформація в інших джерелах, яким ви довіряєте

знайти першоджерело інформації та подумати, чи варте воно довіри

ніяк

Запитання 12

Оберіть правильну послідовність роботи з проблемою:

варіанти відповідей

Постійно повідомляти, що ми робимо та чого маємо досягти саме зараз, Не замовчувати проблему: відкрито визнати її існування, Відразу та ефективно почати вирішення, Повідомити про результати

Не замовчувати проблему: відкрито визнати її існування, Відразу та ефективно почати вирішення, Постійно повідомляти, що ми робимо та чого маємо досягти саме зараз, Повідомити про результати

Відразу та ефективно почати вирішення, Не замовчувати проблему: відкрито визнати її існування, Постійно повідомляти, що ми робимо та чого маємо досягти саме зараз, Повідомити про результати

Проблеми неможливо вирішувати, необхідно зміритися

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест