Scratch. Величини в алгоритмах із циклами з лічильником та передумовою..

Додано: 11 березня
Предмет: Інформатика, 7 клас
12 запитань
Запитання 1

Яка команда призначена для створення циклів з лічильником в середовищі Скретч?

варіанти відповідей
Запитання 2

Який показник лічильника циклу зображеного на малюнку?


варіанти відповідей

10

1

5

100

Запитання 3

Яка координата спрайту повинна змінюватися для його прямолінійного руху по горизонталі?

варіанти відповідей

координата х

координата y

обидві координати: х та у

Запитання 4

Послідовність команд, виконання яких приводить до результату - це ....

варіанти відповідей

Лінійний алгоритм

Циклічний алгоритм

Алгоритм 

Алгоритм з розгалуженням

Запитання 5

Як називається програмне середовище для побудови алгоритмів?

варіанти відповідей

Word

Scratch

Paint

Запитання 6

Скрипт - це

варіанти відповідей

головний герой проекту.

поле спрайтів.

команди об'єднані у групу.

Запитання 7

Величина, яка може змінювати своє значення під час виконання програми називається ....

варіанти відповідей

Константа

Стала

Послідовна

Змінна

Запитання 8

Яку команду необхідно використати, щоб при подальшому русі залишався слід від олівця?

варіанти відповідей

"Опустити олівець"

"Підняти олівець"

"Намалювати"

"Залишити слід"

Запитання 9

Блок-схему якого алгоритму зображено на малюнку?

варіанти відповідей

лінійного

з розгалуженням

циклічного

прямого

Запитання 10

Якою командою можна рухати виконавця у певну точку на сцені?

варіанти відповідей
Запитання 11

За допомогою якого розділу команд можна створити змінні у Скретчі?

варіанти відповідей

 Події

Величини

 Олівець

Керувати

Запитання 12

Оленці потрібно розмалювати квітку у білий і жовтий кольори, яку умову їй треба вибрати? 

варіанти відповідей

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест