Scratch. Змінні

Додано: 8 лютого 2021
Предмет: Інформатика, 7 клас
Копія з тесту: Scratch. Змінні
Тест виконано: 69 разів
20 запитань
Запитання 1

Який блок дозволить збільшити значення змінної a на 5?

варіанти відповідей
Запитання 2

Укажіть значення змінної c після виконання алгоритму.

варіанти відповідей

10

5

12

7

Запитання 3

Укажіть значення змінної a після виконання алгоритму.

варіанти відповідей

11

1

10

0

Запитання 4

Укажіть значення змінної c після виконання алгоритму.

варіанти відповідей

10

5

3

15

Запитання 5

Якого з наведених значень НЕ може набути змінна a після виконання алгоритму?

варіанти відповідей

17

20

10

51

Запитання 6

Укажіть значення змінної d після виконання алгоритму.

варіанти відповідей

1

-1

10

-10

Запитання 7

Укажіть значення змінної a після виконання алгоритму.

варіанти відповідей

0

10

8

3

Запитання 8

На скільки кроків переміститься спрайт після виконання алгоритму?

варіанти відповідей

11

32

21

10

Запитання 9

Укажіть значення змінної a після виконання алгоритму.

варіанти відповідей

2

5

-1

7

Запитання 10

Якого з наведених значень може набути змінна b після виконання алгоритму?

варіанти відповідей

70

40

15

75

Запитання 11

Укажіть значення змінної d після виконання алгоритму.

варіанти відповідей

24

34

10

50

Запитання 12

Якого з наведених значень НЕ може набути змінна c після виконання алгоритму?

варіанти відповідей

7

17

10

6

Запитання 13

Як називається величина, значення якої не змінюється ?

варіанти відповідей

Константа

Невизначена

Змінна

Послідовна

Запитання 14

Що обов'язково має кожна величина?

варіанти відповідей

ім'я

значення

виконавця

колір

Запитання 15

Величина, яка може змінювати своє значення під час виконання програми називається ....

варіанти відповідей

Константа

Стала

Змінна

Послідовна

Запитання 16

Як створити змінну в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

Відкрити вкладку Скрипти - Величини - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для даного спрайту - вибрати кнопку Ок

Відкрити вкладку Скрипти - Рух - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для усіх спрайтів - вибрати кнопку Ок

Відкрити вкладку Скрипти - Події - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для усіх спрайтів - вибрати кнопку Ок

Відкрити вкладку Скрипти - Ваші блоки - Створити змінну - увести в поле ім'я змінної потрібне ім'я - вибрати перемикач Для усіх спрайтів - вибрати кнопку Ок

Запитання 17

Які числові дані є в середовищі СКРЕТЧ?

варіанти відповідей

Цілі

Дробові

Буквені

Невідомі

Запитання 18

В якій категорії блоків знаходяться арифметичні операції?

варіанти відповідей

Категорія Оператори

Категорія Керування

Категорія Олівець

Категорія Змінні

Запитання 19

Які команди з'вляться у категорії Змінні, у результаті її створення?

варіанти відповідей

надати значення

змінити на

показати змінну

сховати змінну

запитати та чекати

Запитання 20

Якого значення набуде змінна X після виконання команди, якщо змінна Y=2

варіанти відповідей

12

20

14

9

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест