Художній стиль і напрям в європейській літературі 17 - 18 ст., для якого характерні увага до античних зразків, до духовної та матеріальної культури, суворе дотримання єдності жанрів - це
Художній напрям у літерутурі, для якого основною проблемою стають відносини людини і суспільства, вплив суспільно-історичних обставин на формування духовного світу й характерів героїв, який поширився у другій пол. 19 ст - це
Спростуйте або підтвердіть думку, що перші 2 видання "Енеїди" вийшли друком без відома І.Котляревського у 1798 і 1808 рр.
Скільки частин має "Енеїда" І.Котляревського?
До богів належать усі, ОКРІМ
Проблеми поеми "Енеїда" (оберіть кілька правильни відповідей)
Були троянці п'яні, ситі, кругом обуті і обшиті, хоть голі прибрели, як пень
Визначте, у якій послідовності подорожував Еней зі своїм військом.
Алюзія на Катерину ІІ прочитується в образі
Яскравою ознакою сентименталізму як ідейно-художнього напряму є зображення
Хто є автором п'єси "Наталка Полтавка"?
Коли була написана "Наталка Полтавка"?
Яке ім'я носить головна героїня п'єси?
Хто є коханим Наталки?
Яка основна тема п'єси "Наталка Полтавка"?
Яка подія стає перешкодою для щастя Наталки та Миколи?
Де відбуваються події п'єси?
Який жанр має "Наталка Полтавка"?
Які елементи народної культури присутні в п'єсі?
Яким чином закінчується п'єса "Наталка Полтавка"?
Яке послання несе "Наталка Полтавка"?
“Що хочете, робіте з Петром, а Наталку, про мене, зв’яжіте і до вінця ведіте”.
Ці слова належать
”Все, здається, близило мене до щастя: но як на те, треба ж опізнитися одним днем, щоб горювати всю жизнь!”. Ці слова промовляє:
До якого роду належить твір Івана Котляревського «Наталка Полтавка»?
Івана Котляревського вважають...
Оберіть правильний варіант послідовності подій у творі І.Котляревського «Наталка Полтавка»
Правильними є всі твердження, ОКРІМ
Яку пісню співає Наталка у кінці твору?
Сюжет твору якого автора лежить в основі "Енеїди" І. Котляревського?
Характерними ознаками Просвітництва є... (оберіть кілька правильних відповідей)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома