Алгоритми та програми (Lazarus)

Додано: 13 травня
Предмет: Інформатика, 9 клас
10 запитань
Запитання 1

Що таке алгоритм?

варіанти відповідей

а) Набір даних

б) Послідовність команд для розв'язання задачі

в) Опис властивостей об'єкта  

г) Графічне зображення інформації

Запитання 2

Яка з наведених структур алгоритму є лінійною?

варіанти відповідей

а) Повторення

б) Розгалуження

в) Послідовне виконання команд

г) Виклик підпрограми

Запитання 3

Яку фігуру використовується для позначення початку або кінця блок-схеми алгоритму?

варіанти відповідей

а) Прямокутник  

б) Ромб

в) Овал

г) Паралелограм

Запитання 4

Яке поняття в програмуванні означає іменовану ділянку пам'яті, яка може зберігати деяке значення?

варіанти відповідей

а) Оператор  

б) Змінна

в) Процедура

г) Функція

Запитання 5

Яка подія найчастіше використовується для обробки натискання на кнопку в Lazarus?

варіанти відповідей

а) OnChange

б) OnClick

в) OnKeyPress

г) OnMouseMove

Запитання 6

Який компонент Lazarus використовується для введення користувачем текстової інформації?

варіанти відповідей

а) Label

б) Button

в) Edit

г) Memo

Запитання 7

Який тип даних використовується для зберігання цілих чисел у Pascal?

варіанти відповідей

а) Real

б) String

в) Integer

г) Boolean

Запитання 8

Який оператор використовується для присвоєння значення змінній у Pascal?  

варіанти відповідей

а) =

б) :=

в) ==

г) +

Запитання 9

Яка структура керування в Pascal використовується для виконання певної послідовності дій залежно від умови?

варіанти відповідей

а) Цикл for

б) Цикл while

в) Умовний оператор if

г) Оператор присвоєння

Запитання 10

Встановіть відповідність між елементами блок-схеми та їх призначенням:

Елемент блок-схеми Призначення

1. Овал А. Виконання дії або групи дій

2. Прямокутник Б. Перевірка умови

3. Ромб В. Початок або кінець алгоритму

4. Паралелограм Г. Введення або виведення даних

варіанти відповідей

1-А, 2-Б, 3-В, 4-Г

1-Б, 2-В, 3-Г, 4-А

1-В, 2-А, 3-Б, 4-Г

1-Г, 2-Б, 3-А, 4-В

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест