Що таке алгоритм?
Яка з наведених структур алгоритму є лінійною?
Яку фігуру використовується для позначення початку або кінця блок-схеми алгоритму?
Яке поняття в програмуванні означає іменовану ділянку пам'яті, яка може зберігати деяке значення?
Яка подія найчастіше використовується для обробки натискання на кнопку в Lazarus?
Який компонент Lazarus використовується для введення користувачем текстової інформації?
Який тип даних використовується для зберігання цілих чисел у Pascal?
Який оператор використовується для присвоєння значення змінній у Pascal?
Яка структура керування в Pascal використовується для виконання певної послідовності дій залежно від умови?
Встановіть відповідність між елементами блок-схеми та їх призначенням:
Елемент блок-схеми Призначення
1. Овал А. Виконання дії або групи дій
2. Прямокутник Б. Перевірка умови
3. Ромб В. Початок або кінець алгоритму
4. Паралелограм Г. Введення або виведення даних
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома