Обчисліть значення виразу: (4,8 – 6,6) : 6
Знайдіть невідомий член пропорції: 5 : 13 = х : 39
В учня було 56 зошитів, з яких 4/7 становили зошити в клітинку. Скільки в нього було зошитів у клітинку?
Спростіть вираз: – 4(6 – 2a) – 2(a – 8).
На одному складі було втричі більше шаф, ніж на другому. Коли з першого складу вивезли 20 шаф, а на другий привезли 14, на обох складах шаф стало порівну. Скільки шаф було на другому складі спочатку?
Позначте на координатній площині точки A(6; 1) і D(–2; –3). Проведіть відрі* зок AD. Знайдіть координати точки С перетину відрізка AD з віссю абсцис.
Роман складається із трьох розділів і у книжці займає 340 сторінок. Кількість сторінок другого розділу становить 42 % кількості сторінок першого розділу, а кількість сторінок третього розділу становить 2/3 кількості сторінок другого. Скільки сторінок займає кожний розділ?
Знайдіть корінь рівняння: 5х+0,8=4х-1,9
Спростіть вираз: -2m(-3n+2)+4m.
Вказати координати за рисунком
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома