Установіть відповідність між терміном та його визначенням.
Організація освітнього процесу, учасники якого віддалені одне від одного і взаємодіють за допомогою сучасних інформаційно-комунікаційних ( цифрових) технологій.
Установіть відповідність між терміном та його визначенням.
Організація освітнього процесу за умови безпосередньої присутності здобувачів освіти й педагогів у закладі освіти.
Установіть відповідність між терміном та його визначенням.
Організація освітнього процессу, що поєднує дистанційне та очне навчання
( застосування технологій дистанційного навчанняна очній формі).
Установіть відповідність між терміном та цого визначенням.
Взаємодія між суб'єктами дистанційного навчання, під час якої учасники взаємодіють між собою із затримкою в часі, застосовуючи при цьому електронну пошту, форуми, соціальні мережі тощо.
Установіть відповідність між терміном та його визначенням.
Взаємодія між суб'єктами дистанційного навчання, під час якої учасники одночасно перебувають у вебсередовищі ( чат, аудіо-, відеоконференції, соціальні мережі тощо).
Оберіть, яка модель змішаного навчання описана.
Учні працюють удома в навчальному ондайн-середовищі, користуючись власними електронними пристроями, під'єднаними до інтернету.
Оберіть, яка модель змішаного навчання описана.
Усі учні діляться на групи за видами навчальної діяльності: робота з учителем (учителькою), онлайн-навчання і проєктна робота. Кожна група працює в окремій частині класу - станції. Станції мають різні цілію Протягом уроку учні переходять від станції до станції, так щоб побувати на кожній із них.
Оберіть, яка модель змішаного навчання описана.
Модель змішаного навчання, яка передбачає , що частина занять учнів відбувається у звичайному класі, а на один урок вони пнрнміщаються в комп'ютерний клас ( лабораторію), де індивідуально працюють в онлайн-середовищі.
Оберіть, яка модель змішаного навчання описана.
Основа цієї моделі змішаногонавчання в тому, що учні не обмежені за часом тим чи іншим видом навчальної діяльності. Учні самостійно складають графік роботи й вибирають тему і темп, в якому вони будуть вивчати матеріал.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома