Семінар "Змішане навчання в педагогічній діяльності вчителя"

Додано: 28 січня 2022
Предмет:
Тест виконано: 1 раз
9 запитань
Запитання 1

Установіть відповідність між терміном та його визначенням.


Організація освітнього процесу, учасники якого віддалені одне від одного і взаємодіють за допомогою сучасних інформаційно-комунікаційних ( цифрових) технологій.

варіанти відповідей

очне навчання

дистанційне навчання

змішане навчання

Запитання 2

Установіть відповідність між терміном та його визначенням.


Організація освітнього процесу за умови безпосередньої присутності здобувачів освіти й педагогів у закладі освіти.

варіанти відповідей

змішане навчання

дистанційне навчання

очне навчання

Запитання 3

Установіть відповідність між терміном та його визначенням.


Організація освітнього процессу, що поєднує дистанційне та очне навчання

( застосування технологій дистанційного навчанняна очній формі).

варіанти відповідей

дистанційне навчання

змішане навчання

очне навчання

Запитання 4

Установіть відповідність між терміном та цого визначенням.


Взаємодія між суб'єктами дистанційного навчання, під час якої учасники взаємодіють між собою із затримкою в часі, застосовуючи при цьому електронну пошту, форуми, соціальні мережі тощо.

варіанти відповідей

асинхронний режим

синхронний режим

Запитання 5

Установіть відповідність між терміном та його визначенням.


Взаємодія між суб'єктами дистанційного навчання, під час якої учасники одночасно перебувають у вебсередовищі ( чат, аудіо-, відеоконференції, соціальні мережі тощо).

варіанти відповідей

асинхронний режим

синхронний режим

Запитання 6

Оберіть, яка модель змішаного навчання описана.

Учні працюють удома в навчальному ондайн-середовищі, користуючись власними електронними пристроями, під'єднаними до інтернету.

варіанти відповідей

ротація за станціями

ротація за лабораторіями

перевернутий клас

гнучка модель

Запитання 7

Оберіть, яка модель змішаного навчання описана.


Усі учні діляться на групи за видами навчальної діяльності: робота з учителем (учителькою), онлайн-навчання і проєктна робота. Кожна група працює в окремій частині класу - станції. Станції мають різні цілію Протягом уроку учні переходять від станції до станції, так щоб побувати на кожній із них.

варіанти відповідей

модель самостійного змішування

ротація за станціями

ротація за лабораторіями

перевернутий клас

Запитання 8

Оберіть, яка модель змішаного навчання описана.


Модель змішаного навчання, яка передбачає , що частина занять учнів відбувається у звичайному класі, а на один урок вони пнрнміщаються в комп'ютерний клас ( лабораторію), де індивідуально працюють в онлайн-середовищі.

варіанти відповідей

перевернутий клас

ротація за станціями

ротація за лабораторіями

гнучка модель

Запитання 9

Оберіть, яка модель змішаного навчання описана.


Основа цієї моделі змішаногонавчання в тому, що учні не обмежені за часом тим чи іншим видом навчальної діяльності. Учні самостійно складають графік роботи й вибирають тему і темп, в якому вони будуть вивчати матеріал.

варіанти відповідей

модель самостійного змішування

поглиблена віртуальна модель

перевернутий клас

гнучка модель

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест