Сприйняття інформації.Сенсорні системи

Додано: 18 березня 2020
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 216 разів
12 запитань
Запитання 1

Рецептори смаку належать до:

варіанти відповідей

механорецепторів

хеморецепторів

фонорецепторів

терморецепторів

Запитання 2

Здатність пристосовувати рівень своєї чутливості до інтенсивності подразника,- це така властивість сенсорних систем, як

варіанти відповідей

спеціалізація

взаємодія

адаптація

тренованість

Запитання 3

Перетворення енергії подразників у нервові імпульси здійснюється:

варіанти відповідей

у рецепторах

у чутливих нервах

у рухових нервах

у корі півкуль

Запитання 4

Центральним відділом аналізатора є

варіанти відповідей

рецептор

нервове волокно

нерв

кора півкуль

Запитання 5

Прозора передня частина білкової оболонки, яка пропускає і заломлює промені світла та захищає око від пошкоджень, - це

варіанти відповідей

склера

рогівка

райдужка

сітківка

Запитання 6

Ділянка в центрі сітківки, де містяться переважно колбочки. яка вважається місцем найкращого бачення, - це

варіанти відповідей

жовта пляма

сліпа пляма

склисте тіло

війкове тіло

Запитання 7

Чорний пігмент сітківки, який поглинає світло і перешкоджає відбиттю й розсіюванню променів, називається

варіанти відповідей

меланін

йодопсин

фусцин

гемоглобін

Запитання 8

Здатність ока сприймати предмети на різних відстанях, - це

варіанти відповідей

акомодація

рефракція

фокусування

реабсорбція

Запитання 9

До середнього вуха не належить:

варіанти відповідей

барабанна перетинка

барабанна порожнина

євстахієва труба

слухові кісточки

Запитання 10

Нюхова зона розташована в такій частці півкуль, як

варіанти відповідей

лобовій

тім'яній

скроневій

потиличній

Запитання 11

Центр терморегуляції розташований у

варіанти відповідей

таламусі

гіпоталамусі

мозочку

довгастому мозку

Запитання 12

Сенсорна система, за допомогою якої людина отримує найбільшу кількість інформації, - це

варіанти відповідей

зорової

слухової

смакової

нюхової

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест