Сенсорні системи

Додано: 13 березня
Предмет: Біологія, 8 клас
Тест виконано: 1 раз
25 запитань
Запитання 1

Сенсорні системи це :

варіанти відповідей

сукупність органів травлення з рецепторами і структур центральної та периферичної нервової системи

сукупність органів чуття з рецепторами і структур центральної та периферичної нервової системи

сукупність органів дихання з рецепторами і структур центральної та периферичної нервової системи

Запитання 2

Периферичний відділ органів чуття це:

варіанти відповідей

рецептори

нерви

кора

підкоркові центри

Запитання 3

Є такі види рецепторів:

варіанти відповідей

фоторецептори

механорецептори

хеморецептори

терморецептори

ноцицептори

мутацептори

Запитання 4

У людини розрізняють такі сенсорні системи:

варіанти відповідей

зорову

слухову

смакову

нервову

травну

дотикову

нюхову

Запитання 5

Очне яблуко складається з оболонок:

варіанти відповідей

2

3

4

5

Запитання 6

Зовнішня оболонка ока спереду переходить:

варіанти відповідей

зіницю

кришталик

рогівку

склеру

Запитання 7

Передня частина судинної оболонки:

варіанти відповідей

райдужка

зіниця

містить пігмент меланін

містить пігмент хлорофіл

Запитання 8

У райдужці є отвір:

варіанти відповідей

рогівка

зіниця

світло попадає до сітківки

світло потрапляє до рогівки

Запитання 9

Рецептори ока, які пристосовані до яскравого, кольорового світла:

варіанти відповідей

колбочки

палички

Запитання 10

У місці виходу зорового нерва розташована:

варіанти відповідей

жовта пляма

сліпа пляма

Запитання 11

Властивість оптичної системи ока створювати чітке зображення предметів:

варіанти відповідей

модифікації

адаптація

Запитання 12

Людина сприймає звук в діапазоні:

варіанти відповідей

10-15000Гц

16-20000Гц

20-25000Гц

30-55000Гц

Запитання 13

Орган слуху скдадається з частин:

варіанти відповідей

2

3

4

5

Запитання 14

Зовнішнє вухо складається з:

варіанти відповідей

вушної раковини і зовнішнього слухового проходу

вушної раковини і слухових кісточок

вушної раковини і завитки

вушної раковини і барабанної перетинки

Запитання 15

Середнє вухо містить слухові кісточки:

варіанти відповідей

молоточок, коромисло, стремінце

барабан, коваделко, стремінце

молоточок, коваделко, трубку

молоточок, коваделко, стремінце

Запитання 16

Євстахієва труба сполучає:

варіанти відповідей

барабанну порожнину з носоглоткою

зовнішнє вухо з внутрішнім вухом

зовнішнє вухо з середнім вухом

барабанну порожнину з ротовою порожниною

Запитання 17

Внутрішнє вухо :

варіанти відповідей

завитка з кортієвим органом

слухові кісточки

барабанна перетинка

завитка з молоточком

Запитання 18

Рецептори кортієвого органа:

варіанти відповідей

палички і колбочки

волоскові клітини

механорецептори

терморецептори

Запитання 19

Вестибулярний апарат забезпечує:

варіанти відповідей

сприйняття звуку

сприйняття світла

положення тіла в просторі

вфдчуття смаку

Запитання 20

Вестибулярний апарат складається з :

варіанти відповідей

овального і круглого мішечків, трьох півколових каналів

овального і круглого мішечків, двох півколових каналів

овального мішечка , трьох півколових каналів

круглого мішечка, трьох півколових каналів

Запитання 21

Найбільше рецепторів дотику розташовані на:

варіанти відповідей

на кінчику язика

на поверхні шкіри

долонях і кінчиках пальців

на кінчику носа

Запитання 22

Сенсорну систему нюху складають:

варіанти відповідей

нюхові рецептори, нюховий нерв, підкіркові і кіркові центри головного мозку

нюхові рецептори, нюховий нерв, підкіркові і кіркові центри спинного мозку

нюхові рецептори, підкіркові і кіркові центри головного мозку

Запитання 23

Рецептори , які сприймають гіркий смак розташовані:

варіанти відповідей

на верхівці язика

біля основи язика

на бічних частинах язика

Запитання 24

Смакових рецепторів немає :

варіанти відповідей

у середній частині язика

біля основи язика

на кінчику язика

на бічних частинах язика

Запитання 25

Найсприятливіша температура для сприйняття їжі:

варіанти відповідей

+ 10- +18

+20-+24

+25-+28

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест