Середовища життя організмів- 5клас

Додано: 21 квітня 2020
Предмет: Природознавство, 5 клас
Тест виконано: 1354 рази
10 запитань
Запитання 1

1.    В якому ряду перелічені всі середовища, в яких живуть організми

варіанти відповідей

водне, підземне, повітряне  

водне, грунтове, наземне

водне, наземно – повітряне, грунтове

Запитання 2

У наземно – повітряному середовищі для рослин і тварин є достатньо

варіанти відповідей

світла і повітря   

світла і вологи 

вологи і повітря

Запитання 3

У водному середовищі недостатньо для організмів

варіанти відповідей

світла і тепла 

світла і кисню

повітря і тепла

Запитання 4

У водному середовищі мешкають тварини

варіанти відповідей

теплокровні  

холоднокровні

холоднокровні і теплокровні 

Запитання 5

У грунті практично відсутнє або його дуже мало

варіанти відповідей

світла і кисню   

тепла і світла

вологи і кисню

Запитання 6

Вкажіть ряд, де перелічені тільки мешканці грунту

варіанти відповідей

мікроорганізми, гриби, черви, зайці, личинки комах

  

 мікроорганізми, гриби, кріт, метелики, землерийки

 мікроорганізми, грибниці грибів, кріт, черви, личинки комах

Запитання 7

Грунтове середовище характеризується такими умовами існування

варіанти відповідей

Кисню і світла нерівномірно, уньому розчиненні різні речовини

мало кисню, найщільніше, майже нема світла

світла і кисню достатньо, зволоженість і температура різноманітні

Запитання 8

Укажіть ряд, в якому перелічено мешканців водного середовища

варіанти відповідей

лис, дельфін, кріт, стрілолист

Дельфін щука, рогіз, ряска

Жаба, очерет, тигр, конвалія

Запитання 9

Є організми, які поєднують існування у водному середовищі із повітряно – наземним, а саме:

варіанти відповідей

Дощовий черв’як, жаба, крокодил

очерет, колорадський жук, павук

жаба, крокодил, тюлень

Запитання 10

Визначте середовище існування організмів за ознаками: міцні покриви тіла, або слиз, яким вкрите тіло, малі очі або їх відсутність.

варіанти відповідей

Наземно-повітряне

грунтове

водне

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест