Середовище Lazarus

Додано: 21 січня 2021
Предмет: Інформатика, 8 клас
Тест виконано: 447 разів
12 запитань
Запитання 1

Яка властивість форми встановлює заголовок вікна форми?

Позначте одну правильну відповідь.

варіанти відповідей

Caption

Color

Font

Name

Запитання 2

Набір файлів у певному середовищі програмування, необхідних для створення прикладної програми, називається

варіанти відповідей

приклад

задача

проект

 алгоритм

Запитання 3

Властивість, значення якої визначає ширину вікна у пікселях

варіанти відповідей

Top

Left

Name

Width

Запитання 4

Властивість, значення якої визначає висоту вікна у пікселях

варіанти відповідей

Height

Caption

 Color

Top

Запитання 5

Якою клавішею або комбінацією клавіш можна замінити цю кнопку на панелі швидкого доступу у середовищі Lazarus?

варіанти відповідей

Ctrl + Z

F9

F1

Alt + F4

Запитання 6

Яка властивість форми визначає її колір

варіанти відповідей

Name

Capion

Color

Top

Запитання 7

До алфавіту мови Lazarus входять такі символи: 

варіанти відповідей

цифри 

великі і малі літери українського алфавіту 

знаки арифметичних операцій, спеціальні символи 

великі і малі літери латинського алфавіту 

Запитання 8

Призначення записаної команди

варіанти відповідей

Зміна коліру форми на червоний

Завантаження програми

Запуск програми на виконання

Зміна коліру форми на чорний

Запитання 9

Що буде відбуватися при виконанні цієї процедури?

варіанти відповідей

При натиснені кнопки міші зміниться назва форми

При виконанні процедури зміниться колір форми

При закритті форми буде запропоновано натиснути ліву кнопку миші

Ні чого не відбудеться

Запитання 10

Як встановити відступ 100 пікселів верхньої межі вікна від верхньої межі екрана.


варіанти відповідей

Form1.Left := 100 

Form1.Right := 100 

Form1.Height := 100 

Form1.Bottom := 100 

Запитання 11

Які події властиві для елемента керування Form?

Позначте всі правильні відповіді.

варіанти відповідей

 OnClick 

OnEnter

OnExit

OnCreate

Запитання 12

Оберіть правильний рядок коду, де до об'єкту Label1 додають напис, який буде відображатись у вікні під час виконання програми:

варіанти відповідей

label1.Caption:='Я програмую!!!';

Caption.label1:='Я програмую!!!';

'Я програмую!!!':=Caption.label1;

'Я програмую!!!':=label1.Caption;

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест