Середовище програмування Скретч (теорія)

Додано: 30 квітня 2020
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 1 раз
8 запитань
Запитання 1

Як перекладається слово "спрайт"?

варіанти відповідей

Уявний герой

Рухомий об’єкт

Алгоритм

Намальований герой

Запитання 2

Частина вікна програми, де відбувається виконання сценарію

варіанти відповідей

Спрайт

Скретч

Сцена

Скрипт

Запитання 3

Група блоків для задання положення об’єктів, кількості кроків переміщення та повторень

варіанти відповідей

Вигляд

Сцена

Рух

Керування

Запитання 4

Для початку виконання сценарію необхідно додати блок

варіанти відповідей
Запитання 5

Цей блок називається:

варіанти відповідей

Розгалуження

Цикл з умовою

Цикл з лічильником

Нескінченне повторення

Запитання 6

Що відбудеться в результаті виконання скрипту, що на малюнку?

варіанти відповідей

Спрайт намалює 3 кола

Спрайт намалює 3 прямокутники

Спрайт намалює 4 кола

Спрайт намалює 4 квадрата

Запитання 7

На малюнку зображено скрипт, який називається:

варіанти відповідей

Цикл, вкладений у розгалуження

Розгалуження, вкладене в цикл

Цикл з нескінченним повторенням без розгалуження

Розгалуження з повторенням

Запитання 8

Щоб намалювати квадрат зі стороною 50 кроків, треба 4 рази повторити:

варіанти відповідей

переміститись 50 кроків, повернути за годинниковою стрілкою праворуч на 80 градусів

переміститись 40 кроків, повернути за годинниковою стрілкою праворуч на 90 градусів

переміститись 50 кроків, повернути за годинниковою стрілкою праворуч на 90 градусів

переміститись 55 кроків, повернути за годинниковою стрілкою праворуч на 90 градусів

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест