Сукупність умов середовища (абіотичних та біотичних), в яких існує особина, популяція або вид і без яких вони не в змозі існувати.
Виберіть приклади мутуалізму
Чи вірне твердження, що найрізноманітніше за своїми умовами водне середовище існування?
Чи вірне твердження, що при випадінні хоча б однієї з ланок, харчовий ланцюг порушується:
Реакції організмів на тривалість світлового періоду доби мають назву
Виберіть рядок, у якому вказано тварин, активних уночі
Біотичні чинники - це чинники ..
До антропогенних факторів належать:
До абіотичних екологічних чинників відносять:
Вирішальним фактором, що впливає на весняні перельоти птахів , є:
Установіть відповідність між параметрами популяції та їхніми визначеннями:
щільність популяції - це ...
Зайці білі й сірі, що живуть на одній території,складають
Автотрофні організми на відміну від гетеротрофних
Основною умовою існування екосистем є:
Назвіть пристосування, які виникають в тварин до впливу низьких температур.
Назвіть пристосування, які виникають в тварин, до впливу світла:
Назвіть тварин які пристосувались до польоту:
Тип взаємодії, при якому спостерігається співіснування організмів різних видів, називається:
Форма взаємозв'язків, що є змаганням за засоби існування й умови розмноження між особинами одного виду або різних видів називається:
Організми, які утворюють органічну речовингу в екосистемі називають:
Бактерії та гриби в екосистемі розкладають мертву органіку і являються:
Завершіть ланцюг живлення:
листя дерева-гусінь-синиця-
Завершіть ланцюг живлення:
водорості-дафнія-мальок риби-окунь-
Між щупальцями велетенської медузи мешкають дрібні рибки, яких медуза не зачіпає, оскільки вони приваблюють більшу рибу. Натомість отримують залишки їжі медузи. Як назвати таку форму стосунків
Виберіть приклад, що ілюструє вплив на тваринні організми антропогенного чинника
Форма взаємозв’язків, при якій один із двох існуючих разом видів отримує користь від сумісного існування і завдає шкоду іншому виду, називається:
Паразитами є:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома