Шедеври європейської лірики І половини XX століття (ІІ варіант)

Додано: 15 грудня 2020
Предмет: Зарубіжна література, 11 клас
Тест виконано: 43 рази
24 запитання
Запитання 1

Наприкінці XIX — у першій половині XX ст. сформувалися:

варіанти відповідей

Імпресіонізм,Символізм, Акмеїзм, Футуризм, Імажизм

Символізм, Акмеїзм, Імажизм,Футуризм, Романтизм

Імпресіонізм,Імажизм, Символізм, Авангардизм, Футуризм

Футуризм, Авангардизм, Імажизм, Акмеїзм, Імпресіонізм

Запитання 2

Письменник, який захоплювався живописом, особливо кубізмом, який спонукав його шукати нові форми в поезії:

варіанти відповідей

Райнер Марія Рільке

Ґійом Аполлінер 

Артюр Рембо

Володимир Маяковський

Запитання 3

«Срібною добою» називають період у розвитку російської лірики:

варіанти відповідей

середина та наприкінці XIX ст.

наприкінці XIX — на початку XX ст.

XIX ст.

на межі XIX–XX ст.

Запитання 4

Основна тема вірша «Зарізана голубка й водограй»

варіанти відповідей

 думка про смерть

згадка про друзів і рідних

захоплення голубкою

протест проти війни

Запитання 5

Поезія «Срібної доби»і її розвиток зупинився внаслідок:

варіанти відповідей

постійного тиску тоталітарної держави

повна масова еміграції поетів закордон

 внаслідок фізичної смерті поетів

неможливості вільної творчості.

Запитання 6

Реквіємом жертвам сталінського терору стала відома поема 

варіанти відповідей

Бориса Пастернака

Володимира Маяковського

Гійома Аполлінера

Анни Ахматової

Запитання 7

Зазначте характерні особливості розвитку жанрів  лірики у ХХ ст.

варіанти відповідей

новації в жанрових формах, 

ритм і рима залишаються незмінними, 

філософське спрямування лірики,

наслідування традиційних жанрів, 

змінення строфічної й ритмічної організації лірики.

Запитання 8

Письменники «срібної доби» російської літератури

варіанти відповідей

Лев Толстой, Федір Достоєвський, Іван Тургенєв

Євген Баратинський, Костянтин Батюшков, Денис Давидов

Олександр Пушкін, Михайло Лєрмонтов, Микола Гоголь

Анна Ахматова, Олександр Блок, Марина Цвєтаєва, Борис Пастернак

Запитання 9

Ця поема — своєрідне поетичне вшанування жертв сталінських репресій: 

варіанти відповідей

О.Блок «Дванадцять»

 В. Маяковський «Війна і мир» 

О.Блок «Відплата»

А.Ахматова «Реквієм»

Запитання 10

Вставити пропущене слово.

Частина віршів Ґійома Аполлінера — ліричні ...............,

тобто вони написані так, що їхній текст створює своєрідний малюнок (зірка, будинок, лінії дощу, водограй тощо).

варіанти відповідей

каліграми

відеограми

стенограми

орфограми

Запитання 11

З якого вірша Р. М. Рільке рядки?

Вона — вже корінь,

і коли нараз її спинив

і з розпачем промовив

до неї бог: «А він таки оглянувсь», —

безтямно й тихо запитала: «Хто?»


варіанти відповідей

«Згаси мій зір…»

«Пісні про Правду»

«Книга годин»

«Орфей. Еврідіка. Гермес»

Запитання 12

Каліграма - це...

варіанти відповідей

поезія у прозі

поезія, фігурно укладена в малюнок

збірка віршів, які починаються на кожну наступну літеру алфавіту

каліграфічно написаний поетичний текст

Запитання 13

Встановити відповідність між поетами та літературними течіями

1 символізм

2 акмеїзм

3 імажинізм

4 футуризм

А Ф.Марінетті, В.Маяковський, І.Северянін

Б П.Верлен, Р.М.Рільке, О.Блок

В М.Гумільов, А.Ахматова, О.Мандельштам

Г Т.С.Еліот, Б.-І.Антонич, С.Єсенін

варіанти відповідей

1 Б 2 В 3 Г 4 А

1 Б 2 В 3 А 4 Г

1 Г 2 В 3 Б 4 А

1 Г 2 А 3 В 4 Б

1 В 2 А 3 Г 4 Б

Запитання 14

М.Гумільов, А.Ахматова, О.Мандельштам належали до

варіанти відповідей

футуристів

символістів

акмеїстів

дадаїстів

Запитання 15

Яку назву отримав період у розвитку російської літератури наприкінці ХІХ – на початку ХХ ст?

варіанти відповідей

золота доба

сюрреалізм

футуризм

срібна доба

Запитання 16

Модернізм -

варіанти відповідей

від франц. – новітній, сучасний; загальна назва сукупності напрямів і шкіл у літературі та мистецтві кінця ХІХ – початку ХХ ст.; які вирізняються антиреалістичною спрямованістю, духом експериментаторства;

від франц. – враження; напрям у мистецтві останньої третини ХІХ ст. Художній образ будується на недомовках і натяках.

від лат. – вираження; напрям у мистецтві та літературі, що розвивався переважно в німецькомовних країнах у період від 1905 до 1925р. Виник як своєрідна відповідь на гостру соціоісторичну кризу;

Запитання 17

Що було «заказано» Орфеєві в поезії «Орфей, Еврідіка, Гермес»:

варіанти відповідей

не дивитися на Еврідіку

не оглядатися назад

не допомагати Гермесові

не дивитися на Аїда

Запитання 18

У чому вбачає А.Ахматова призначення поета?

варіанти відповідей

Зберегти трагічну національну пам’ять

 Оспівувати кохання

 Бути «голосом» совісті свого народу, його віри, його правди

Бути ватажком свого часу

Запитання 19

Виникнення якого з цих термінів пов’язують з ім′ям Гійома Аполлінера:

варіанти відповідей

сюрреалізм

імажинізм

футуризм

символізм

Запитання 20

Поетична форма, у якій створено вірш Гійома Аполлінера «Зарізана голубка й водограй»:

варіанти відповідей

акровірш

каліграма

сонет

катрен

Запитання 21

Під мостом Мірабо струмує Сена

Так і любов

Біжить у тебе в мене

- стверджує ліричний герой поезії, у якій є рядки

варіанти відповідей

«Згаси мій зір — я все ж тебе знайду»

«Вона уже — не та білява жінка,

оспівана колись в піснях поета»

«Ось дерево звелось. О виростання!

О спів Орфея! Співу повен слух»

 «Хай б’є годинник ніч настає

Минають дні а я ще є»

Запитання 22

Для поезії Аполлінера нехарактерним є:

варіанти відповідей

відмова від знаків пунктуації 

 пильна увага до теми війни

настанова на демонстрацію поетичних експериментів

відтворення містичної єдності Бога, янголів, людини, природи, речей

Запитання 23

До представників «срібної доби» належали поети:

A) О.Блок, А.Ахматова, В.Маяковський, Б.Пастернак;

Б) А.Ахматова, Р.М.Рільке, Гарсіа Лорка;

B) В.Маяковський, Гарсіа Лорка, Р.М.Рільке, Т.С.Еліот;

Г) Гійом Аполлінер, Б.Пастернак,0. Блок.

варіанти відповідей

А

Б

В

Г

Запитання 24

В основі цієї поезії лежить антитеза:

варіанти відповідей

"Згаси мій зір" Рільке

 "Гітара" Лорка

"Зарізана голубка і водограй" Аполлінер

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест