Яка хвороба ячменю розвивається за дощової погоди під час його цвітіння?
Під час затяжної, холодної весни з періодичними відлигами та опадами в вигляді снігу і дощу на посівах озимини можна спостерігати:
Яка хвороба колосових характеризується відсутністю або щуплістю зерна, білостебелистістю та білоколосистістю. Уражені рослини на прикореневій частині мають чорний глянцевий наліт. Легко виймаються з грунту. Розвивається за вологої, дощової погоди.
За якою ознакою можна відрізнити зерно вражене твердою сажкою
Зерно щупле, рожевого або білуватого кольору, крихке є ознакою враження пшениці:
Виберіть шкідників які не вражають зернові культури
Який тип пошкодження зернових клопом черепашкою
Шкодочинна стадія жука кузьки
Які найефективніші заходи боротьби зі злаковою попелицею
Зимуюча стадія та місце зимівлі великої злакової попелиці
Тип пошкодження рослин пшеничним трипсом
Назвіть зимуючу стадію та місце зимівлі хлібної жужелиці
Личинка якої комахи живиться внутрішньою частиною стебла, переміщуючись вниз до його основи. У вузлах стебла прогризає отвори, забиваючи великі відрізки ходу в соломині червоточиною та екскрементами. Як наслідок такі рослини обламуються в місці надрізу, ще до настання фази повної стиглості зерна.
Личинки якої комахи проникають у піхву листка та живляться соком стебла. У озимих культур - в період виколошування, у пошкоджених рослин утворюються характерні коліна, стебло тоншає. Сильно пошкоджені посіви набувають вигляду побитих градом або потолочених.
Виберіть найоптимальніші заходи боротьби із зеленоочкою
Виберіть хворобу яка НЕ вражає зернові культури
Яку культуру найбільше вражає летюча сажка.
Найефективніший метод боротьби із сажковими хворобами
Проміжний господар лінійної іржі
Чи може розвиватися бура іржа без проміжного господаря
Чи буде ефективна обробка фунгіцидами пшениці, якщо на колосі наявні ознаки сажки.
Яку групу пестицидів потрібно обрати для обробки посінневого матеріалу для запобігання ураження зернових культур сажковими та іржастими хворобами.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома