Про кого йдеться. "Годинами сидить над роялем і вимолює у клавішів пісню, щоб зрозуміти і полюбити її, а клавіші нічого не дарують"
"Дивилася більше у вікно, ніж на дошку; їй робили зауваження — кумедно морщила носа і по-дитячому обіцяла: "Більше не буду". А за мить знову дивилась у вікно". Йдеться про
На ілюстрації зображений ...
Він " завжди починає уроки якось несподівано. Візьме й запитає, наприклад:
— Вам відомо, що ріка Конго двічі перетинає екватор? Конго — єдина ріка на світі, яка двічі перетинає екватор. Вона протікає на території…" Про кого йдеться?
— Як справи, голубе?
Хто і до кого звертається так при зустрічі?
"Пхинькає він, як немовля... Боїться, слимак поганий! Відповідальності боїться, а не того, що людина… "
Про якого героя йдеться в уривку?
"На закруті стежки, достеріг ... і ще якогось незнайомого високого хлопчака у обтріпаному пальті — навіть зоддалік він виглядав нечесаним і занедбаним. На тлі цього нечупари різко вирізнялася ... модна куртка й начищені до блиску черевики". Про яких героїв твору йдеться в уривку?
Про кого думає Стефко: "подумав, що ніхто йому не поставить молока та хліба на стіл, і зробиться ще тісніше у цій кімнаті, не буде загідника у їхніх сварках з батьком, бо ж вонга завжди намагалася їх мирити… "
Вкажи захоплення головного героя твору Славка.
"Дівчинка на сцені анітрохи не скидалася на веселу, пустотливу й непосидющу ..., від якої щомиті кожен міг сподіватися якоїсь каверзи чи просто дитячого вибрику. Світлі кучері спадали їй на плечі, і обличчя майже ховалося у тій повені волосся. Легка спідничка також здавалася тільки хвилею... тендітна, зграбна, гарненька — скоріше хмаринка, а не справжня дівчинка".
Чий це опис?
"...очей не зводив з високого, стрункого спортсмена. Невимушені рухи, швидкість, несподіваний укол, — здавалося, що перемогу здобути йому зовсім нічого не коштує. А потім, коли вже всі порозходилися, вже видно було (без маски), що в спортсмена веселе, сірооке обличчя"
Це опис
"Скористався чужим, як злодій користується чужим годинником чи чужими грішми, списав думки і факти зі старих журналів, що виходили колись у Львові. А хтось інший упіймав його на крадіжці і розповідав про те цілому місту, цілому світові".
Про кого говориться в уривку?
"А в мене кіт Бурко є. Чорний, як заслінка від печі. Він весною у мандри йде, а коли вже студінь починається, то вертає. Пошкребе лапою двері, мовби ніколи ніде й не блукав, і просто до своєї миски…"
В кого мешкає Бурко?
"Не ходи, ..., в двір, не бався з тими хлопчаками, ти інший, вони не з твого кола…"
Хто і до кого звертається такими словами?
Яке повне ім'я головного героя?
Хто прийшов на тренування до Славка?
-Чого завгодно міг я сподіватися, але щоб Славко Беркута заховався?
Кому наледать слова.
— Бачиш, Юльку, от… Я таки думаю… Ти сам винен.
Кому належать слова?
Хто пішов у дитячу кімнату міліції, щоб захистити Славка Беркуту?
Кому належать слова: " Очевидно, ми мало знаємо наших учнів. Не заглиблюємося у їхні душі. Можливо, все почалося давно, а ми не помітили, не знали, тому й змушені тепер вирішувати справу колективно."
Хто вірив у те, що Славко не винний і заступився за нього
— Я хочу… я змушена перервати. Трапилася велика, страшна прикрість — ви… власне, ми, бо й моя вина в тім — ми даремно образили цього хлопця..
Чиї це слова?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома