Хворому на хронічний коліт, із схильністю до закрепів, призначили дієту №3. який із зазначених продуктів є протипоказаним в даному випадку?
При спілкуванні з пацієнтом м/с пояснює мету дієти №7.Мета дієти № 7 це:
М/с після дезінфекції гумових катетерів готує їх до стерилізації.Яким методом їх треба простерилізувати?
М/с терапевт.відділення проводила медсестр.обстеження пац.із хронічним колітом,яке дало можливість виявити проблеми пац:метеоризм, закрепи, зниження апетиту. До якої категорії потрібно віднести ці проблеми?
Для штучного годування через зонд медсестра готує:
При проведенні парантерального харчування у реанімації хворому призначили введення білкових, жирових і вуглеводневих засобів з трьох флаконів. З якою швидкістю необхідно вводити ці препарати?
Із штучних методів годування тяжкохворих найефективнішим і найчастіше застосовуючим вважають:
М/с інфекційної лікарні,навчає пац.65 р,з діагнозом гостр.гепатит,основам дієтич.харчування в домашніх умовах. На якому етапі медсестринського процесу вона це здійснює?
Під час годування пацієнта через зонд м/с ввела на сніданок манну кашу.Який догляд за зондом буде здійснювати м/с після введеної молочної їжі?
Пацієнт 38 р.скаржиться на слабкість,відсутність апетиту,нудоту,печію, біль в епігастральній ділянці, метеоризм.Лікар призначив дієту №1.Пацієнт звернувся до м/с з проханням пояснити їй мету призначеної дієти та порадити перелік продуктів, які вона може вживати.Назвіть пріоритетну проблему пацієнтки ?
Пацієнт з тяжкою недостатністю кровообігу перебуває на ліжковому режимі. За допомогою чого медична сестра буде годувати пацієнта?
У реанімаційному відділенні знаходиться хворий в непритомному стані протягом 20 діб. Додаткове штучне харчування потрібно здійснити через:
Пацієнт лікується в опіковому центрі. Йому призначено живильні клізми. Що приготує до введення медична сестра?
Гіперемія обличчя, непритомність, утруднене дихання,озноб виникн.при парентеральному харчуванні у разі збільшення швидкості введення препарату:
Рекомендації щодо харчування осіб похилого віку включають:
Ви м/с хоспісу.Пац.84 р.знаходиться у відділенні декілька днів.Загальний стан пацієнтки тяжкий, призначений постільний режим. У неї порушений ковтальний рефлекс, лікар призначив штучне годування. Який спосіб штучного харчування Ви застосуєте?
Хворому 55 років призначено дієту № 10. Під час спілкування з хворим медична сестра пояснює мету призначеної дієти.
В хірургічному відділенні хворого М., 45 років після операції з приводу звуження стравоходу годують через фістулу – гастростому. Для запобігання подразненню навколо гастростоми медсестра шкіру обробляє:
Пацієнт А., 58 р. лікується в терапевтичному відділенні. Лікар призначив йому живильну клізму. Що повинна запланувати медична сестра перед призначеною процедурою?
У пац.вірусний гепатит.За допомогою якої дієти необхідно відновити поруш.функції печінки ?
1. Виснаженому хворому призначено харчування з підвищеною енергетичною цінністю. Який з дієтичних столів відповідає цій вимозі:
Хворому на хронічний коліт, із схильністю до закрепів, призначили дієту №3. який із зазначених продуктів є протипоказаним в даному випадку?
У пацієнта Н., 48 років, виявлено туберкульоз легень. Його госпіталізували в туберкульозний стаціонар. Який дієтичний стіл йому призначить лікар?
Ви працюєте старшою м/с терапевтичного відділення і помітили,що нова буфетниця не знає,як правильно обробляти обідні столи. Ви зауважили,що згідно нак. №408 поверхні обідніх столів:
Коригуючий принцип лікувального харчування базується на:
Пацієнт, якому призначена дієта № 5, цікавиться у Вас метою цієї дієти. Як Ви відповісте
Пацієнт С.,63 років, знаодиться на лікуванні в гастроентерологічному відділенні з діагнозом: хроні гастрит з секреторною недостатністю. Дотримання якої дієти повинна контролювати палатна м/с?
Пац.з діагнозом:ожиріння ІІ ст., яке не пов’язане із затвор.серцево-судинної та ендокринної систем,призначено дієтичне лікування. Дотримання якої дієти буде контролювати м/с?
Пац,яка лік.з приводу хронічного гастриту, призначена дієта №1.В чому вона полягає?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома