Позначте складові середнього вуха:
Позначте ділянку головного мозку, в якій розміщено центр координації рухів:
Укажіть чим утворена кора великих півкуль:
Позначте місце, де фокусується зображення предмета в разі короткозорості :
Укажіть залозу змішаної секреції:
6. Виберіть складові периферичної системи:
Установіть логічні пари
1. Інфаркт міокарда А. Ущільнення стінок артерії
2. Аритмія Б. Ометрвіння окремих частин серцевого м’яза
3. Дистонія В. Порушення серцевого ритму
4. Атеросклероз Г. Порушення тонусу судин
Д.Підвищення артеріального тиску
1. Установіть відповідність між фізіологічними системами та органами.
1. Нервова А. Нефрон
2. Ендокринна Б. Тромбоцит
3. Кровоносна В. Нейрон
4. Видільна Г. Остеон
Д. Гормон
Установіть правильну послідовність великого кола кровообігу
а) праве передсердя б) лівий шлуночок в) аорта
г) нижня і верхня порожнисті вени д) капіляри е) артерії
Установіть відповідність між термінами та визначенням
1. Центральна нервова система
2. Капіляр
3. Пієлонефрит
4. Істерія
5. Сітківка
А. Один із видів неврозу
Б. Захворювання нирок
В. Спинний мозок, черепно-мозкові нерви
Г. Частина ока, куди фокусується зображення
Д. Процес розпаду складних речовин на прості
Ж. Головний, спинний мозок
З, Найбільші судини
Е. Мозочок, довгастий мозок, міст
І.Найменші судини в організмі людини.
Встанови діагноз та опиши, будь ласка, твої дії при наданні долікарської допомоги при травмуванні товариша.
Кров із рани швидко витікає. Вона темно-червоного кольору. Пошкоджено передпліччя.
Відповідь напиши на листочку і прикріпи у завдання.
У їдальні товариш перелив на руку собі стакан гарячого чаю. Кисть відразу стала червоною. Через певний час з’явились пухирці.
Відповідь напиши на листочку і прикріпи у завдання.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома