Символи та образи. Художній образ. Знакові системи. Принципи побудови знаків. Стилістична єдність

Тест виконано: 63 рази
5 запитань
Запитання 1

ХУДОЖНІЙ ОБРАЗ

варіанти відповідей

створена засобами мови узагальнена картина реальної дійсності або переживань митця у формі конкретного, життєво повного явища.

вживання слів у прямому значенні. 

тип художнього образу, в якому конкретно-чуттєва даність предмета зображення, крім власного, має значення зумисно прихованого натяку на якусь іншу ідею чи образ, що прямо не називаються, але маються на увазі й суттєво переоцінюють зміст того, про що йдеться відкрито, у прямій формі.

Запитання 2

Автологія

варіанти відповідей

створена засобами мови узагальнена картина реальної дійсності або переживань митця у формі конкретного, життєво повного явища.

вживання слів у прямому значенні

це тип художнього образу, в якому конкретно-чуттєва даність предмета зображення, крім власного, має значення зумисно прихованого натяку на якусь іншу ідею чи образ, що прямо не називаються, але маються на увазі й суттєво переоцінюють зміст того, про що йдеться відкрито, у прямій формі.

Запитання 3

Властивості художнього образу:

варіанти відповідей

картинність і конкретність

емоційність, змістовність

стислість і місткість

виразність, егоцентричність

Запитання 4

Книжковий шрифт

варіанти відповідей

один з основних елементів видання, головний носій відверненого знакового початку, єдиний носій тексту. 

збереження та активне передавання текстової інформації. 

це ідея, образ або предмет, що має власний зміст і одночасно представляє в узагальненій, нерозгорнутій формі деякий інший зміст.

Запитання 5

символ

варіанти відповідей

береження та активне передавання текстової інформації. Цю функцію називають комунікативною.

це ідея, образ або предмет, що має власний зміст і одночасно представляє в узагальненій, нерозгорнутій формі деякий інший зміст.

 один з основних елементів видання, головний носій відверненого знакового початку, єдиний носій тексту.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест