1. Визначте хронологічні межі символізму:
2. З'ясуйте, із яким художнім напрямом генетично споріднений символізм:
3. Автором статті "Літературний маніфест. Символізм" (1886 р.) був:
4. Визначте, якому засобу поетичного пізнання надавали перевагу символісти:
5. Визначте, довкола якого поета у середині 80-х р. ХІХ ст. згуртувалися поети, що оголосили себе прихильниками нового напряму - символізму:
6. Вкажіть, з яким напрямом взаємодіяв символізм (особливо на першому етапі) в поезії:
7. За теорією символізму, символ є засобом:
8. На думку символістів, символ виникає:
9. З'ясуйте, як трактували символісти призначення поезії:
10. Розкрийте значення поняття "сугестія":
11. Поети-символісти розуміли Красу як:
12. У статті С. Мерріля "Кредо"
Поезія - одночасно Слово і Музика... Словом вона промовляє і мислить. Музикою співає і марить
йдеться про ознаку символізму
13. Свою поетичну мову символісти називали:
14. З'ясуйте, в чому полягає нове розуміння слова й мови, запропоноване символістами:
15. А. Жід писав, що поет - людина, "котра вміє бачити". З'ясуйте, що "бачить" поет-символіст:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома