Система координат у проєктах створення зображень. Величини в алгоритмах з розгалуженням

Тест виконано: 250 разів
8 запитань
Запитання 1

Вказати довжину сцени у Scratch

варіанти відповідей

 360 кроків

  480 кроків

 180 кроків

  240 кроків

Запитання 2

Вказати висоту сцени у Scratch 

варіанти відповідей

 360 кроків

  480 кроків

180 кроків

  240 кроків

Запитання 3

Яку команду необхідно використати, щоб при подальшому русі залишався слід від олівця?

 

варіанти відповідей

 "Опустити олівець"

 "Підняти олівець"

 "Намалювати"

  "Залишити слід"

Запитання 4

Що буде відбуватись при здійсненні команд, зображених на малюнку?

варіанти відповідей

 малювання квадрату

  поворот виконавця

  малювання прямокутника

  малювання кола

Запитання 5

Яку групу команд потрібно використати для роботи зі змінними в середовищі Скретч?

 

варіанти відповідей

Датчики

 Керування

  Змінні

  Оператори

Запитання 6

Що буде результатом виконання даної програми?

  

варіанти відповідей

 Виконавець рухатиметься сценою вгору

  Виконавець рухатиметься сценою вниз

Виконавець рухатиметься сценою вправо

Виконавець рухатиметься сценою вліво

Запитання 7

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

10

20

30

200

Запитання 8

Що обов'язково має кожна величина?


 

 

 

  

варіанти відповідей

ім'я

 значення

 виконавця

колір

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест