ОМС №1. Система охорони здоров’я в Україні. Історія медсестринської справи Охорона праці в галузі. Характеристика життєво-важливих потреб.

22 запитання
Запитання 1

Етичними обов’язками медичної сестри є всі перераховані, крім:

варіанти відповідей

A.  говорити правду;

B.  поважати права пацієнта;

C.  професіоналізм;

D.  не завдавати пацієнтові шкоди.

Запитання 2

Вербальне спілкування - це:

варіанти відповідей

A.  міміка

B.  усна мова

C.  жести

D.  Письмове повідомлення.

Запитання 3

Особиста зона комфорту має такі розміри:

варіанти відповідей

A.  15 -46 см;

B.  0,46 – 1,2 м;

C.  1,2 – 3,6 м;

D.  понад 3,6 м.

Запитання 4

Відкриті питання – це питання, на які:

варіанти відповідей

A.  не треба відповідати;


B.  у відповідь можна почути однозначне « так» або « ні»;

C.  можна одержати детальну відповідь;

D.  можна відповідати в присутності сторонніх.

Запитання 5

Ефективність навчання забезпечують такі чинники, крім:

варіанти відповідей

A.  бажання і готовність до навчання;

B.  доброзичливе ставлення;

C.  здібність до навчання;

D.  навколишнє середовище.

Запитання 6

ІІ етап навчання – це:

варіанти відповідей

A.  визначення мети, змісту, планування, навчання;

B.  оцінка результатів навчання;

C.  оцінка початкового рівня знань і умінь пацієнта;

D.  реалізація плану навчання.

Запитання 7

Етичними цінностями (метою), до яких прагне медична сестра, є все, крім:

варіанти відповідей

A.  незалежності;

B.  професіоналізму;

C.  догляду;

D.  співчуття.

Запитання 8

Невербальне спілкування – це:

варіанти відповідей

A.  міміка, жести, пози;

B.  усна мова;

C.  письмове повідомлення;

D.  малюнок.

Запитання 9

Інтимна зона комфорту має такі розміри:

варіанти відповідей

A.  15 – 46 см;

B.  0,46 – 1,2 м;

C.  1,2 – 3,6 м;

D.  понад 3,6 м

Запитання 10

Закриті питання – це питання, на які:

варіанти відповідей

A.  не треба відповідати;

B.  у відповідь можна почути однозначне « так» або «ні»;

C.  можна отримати детальну відповідь;

D.  відповідати треба в конфіденційній обстановці.

Запитання 11

І етап навчання – це 

варіанти відповідей

A.  визначення мети, змісту, планування, навчання;

B.  оцінка результатів навчання;

C.  Оцінка початкового рівня знань і умінь пацієнта;

D.  реалізація плану навчання.

Запитання 12

Вкажіть основні поняття, які вивчають медсестринські моделі:  

варіанти відповідей

A.  Сонце, повітря, вода, рух; 

B.  Пацієнт, медсестра, лікар, коллеги; 

C.  Пацієнт, родичі, стаціонар, медсестра; 

D.  Здоров’я, пацієнт, лікар, середовище;

E.  Пацієнт, здоров’я, сестринська справа, оточуюче середовище.

Запитання 13

Назвіть ступені ієрархії людських потреб за А. Маслоу від найнижчих до найвищих:  

варіанти відповідей

A.  Фізіологічні, потреби в безпеці, соціальні, самоповага, самовираження 

B.  Безпека, соціальні, фізіологічні, самоповага; 

C.  Самовираження, самоповага, фізіологічні, безпека; 

D.  Фізіологічні, самоповага, безпека, соціальні; 

E.  Соціальні, самовираження, фізіологічні, безпека.

Запитання 14

В основу медсестринських моделей покладено:  

варіанти відповідей

A.  Чинники навколишнього середовища; 

  

B.  Роль пацієнта в лікувальному процесі; 

C.  Потенційні проблеми пацієнта;

D.  Задоволення людських потреб; 

E.  Лікарські призначення.  

Запитання 15

До якої групи потреб за А. Маслоу належить потреба в допомозі:  

варіанти відповідей

A.  Фізіологічні потреби; 

B.  Потреба в безпеці; 

C.  Психологічні; 

D.  Соціальні; 

E.  Культурні.

Запитання 16

За теорією А. Маслоу існує 5 рівнів людських потреб. ІІІ рівень – соціальні потреби. Яка людська потреба належить до цього рівня?

варіанти відповідей

A.  Одяг; 

B.  Родина; 

C.  Самовираження; 

D.  Їжа; 

E.  Повітря.

Запитання 17

Медична модель звертає увагу на такі аспекти:

варіанти відповідей

A.  Спостереження;

B.  Планування роботи з пацієнтом;

C.  Догляд;

D.  Проблема пацієнта;

E.  Причини захворювання.

Запитання 18

Концепція самодогляду розглядається за такою теорією:

варіанти відповідей

A.  В. Хендерсон;

B.  Н. Роупер;

C.  Д. Джонсон;

D.  К. Рой;

E.  Д. Орем.

Запитання 19

Практична діяльність медичної сестри характеризується певними стандартами. Стандарти – це положення, які визначають:  

варіанти відповідей

A.  Основні функції сестринської справи;  

 

  

B.  Об’єм, цінність та якість діяльності;  

C.  Мету надання допомоги і догляду пацієнтам; 

D.  Вибір системи організації сестринської допомоги; 

Е. Межі співпраці медсестри з іншими спеціалістами

Запитання 20

Назвіть першу потребу за моделю В. Хендерсон:

варіанти відповідей

A.  Безпека;

 

B.  Вибирати одяг;

C.  Нормально дихати;

D.  Відпочивати;

E.  Проявляти самоповагу.

Запитання 21

Пацієнт визнає факт наявних змін у стані свого здоров'я із врахуванням медичного висновку і співпрацює з медичним персоналом для отримання позитивного результату. Який вид ставлення у пацієнта до хвороби?  

варіанти відповідей

A.  Адекватне;  

 

B.  Негативне ;

C.  Зверхнє; 

D.  Позитивне;

E.  Байдуже. 

Запитання 22

Вкажіть, яка із перерахованих медсестринських моделей взята за основу на Україні:  

варіанти відповідей

A.  лікарська (медична) модель;   


B.  модель Н.Роупер; 

C.  модель В.Хендерсон;

D.  модель К.Рой;

E.  модель Д. Джонсон.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест