1.Вкажіть, що є першоосновою у підготовці і проведенні літературно-музичної композиції, фольклорного свята, ігрової програми:
2.Вкажіть, які форми соціокультурної діяльності не належать до інформаційно-дискусійних:
3.Вкажіть для яких ігор характерні образність, самостійність дій, невимушеність, природність рухів, творча ініціатива:
4. Визначте, що є літературною основою масового заходу:
5. Визначте, що є основою сюжетно-ігрової програми:
6. Визначте конкурсно-розважальну форму відпочинку, яка дозволяє виявити лідируючих учасників:
7. Вкажіть діалогічну форму соціокультурної діяльності, в основі якої лежить публічна суперечка на актуальну для аудиторії тему:
8.Вкажіть до якого виду належить гра, побудована на фізичних діях, що виконуються в рамках правил:
9. Вкажіть, що є першоосновою у підготовці клубного вечора:
10. Вкажіть, які форми соціокультурної діяльності не належать до видовищних:
11. Вкажіть за якою технологією класифікують питання анкет:
12. Визначте форму урочистого відкриття виставки художніх творів:
13. Дайте визначення поняттю "ідея":
14. Дайте визначення поняттю "диспут":
15. Дайте визначення поняттю "форма СКД":
16. Визначте основні функції СКД:
17. Визначте форми СКД за кількістю людей, включених у взаємодію при проведенні заходів:
18. Визначте характерні ознаки тематичного вечора:
19. Визначте, які концерти бувають по цільовому призначенню:
20. Визначте основні функції гри:
21. Визначте способи побудови концертних програм:
22. Визначте масові форми СКД:
23. Вкажіть поліфункціональні заклади культури:
24. Визначте суттєві властивості дозвіллєвої самодіяльності:
25. Визначте види матеріалу для написання сценарію:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома