Складання лінійних проєктів з величинами. Алгоритми з розгалуженням.

Додано: 26 січня 2023
Предмет: Інформатика, 7 клас
Тест виконано: 2685 разів
24 запитання
Запитання 1

Алгоритм - це...

варіанти відповідей

набір комп'ютерних символів та знаків

скінченна послідовність команд, виконання яких призводить до розв'язання поставленої задачі

команда у Scratch

файл, створений у середовищі Scratch

Запитання 2

Величини, значення яких залишається сталим під час виконання програми називають ...

варіанти відповідей

Змінні

Константи

Скрипти

Послідовні

Запитання 3

Величини, які під час виконання програми можуть набувати різних значень, називають

варіанти відповідей

Константами

Змінними

Сталими

Невизначеними

Запитання 4

Як називається алгоритм, у якому всі його команди обов'язково виконуються в наведеному порядку і лише один раз?

варіанти відповідей

Лінійний

Складний

Простий

Розгалуження

Запитання 5

Оберіть команду надання (присвоювання) змінній значення

варіанти відповідей
Запитання 6

Укажіть значення змінної a після виконання алгоритму.

варіанти відповідей

0

10

8

3

Запитання 7

Укажіть значення змінної c після виконання алгоритму.

варіанти відповідей

10

5

12

7

Запитання 8

Укажіть значення змінної c після виконання алгоритму

варіанти відповідей

10

5

3

15

Запитання 9

Укажіть значення змінної a після виконання алгоритму.

варіанти відповідей

11

1

10

0

Запитання 10

На скільки кроків переміститься спрайт після виконання алгоритму?

варіанти відповідей

11

32

21

10

Запитання 11

Якого з наведених значень НЕ може набути змінна c після виконання алгоритму?

варіанти відповідей

7

17

10

6

Запитання 12

Укажіть значення змінної d після виконання алгоритму.

варіанти відповідей

24

34

10

50

Запитання 13

Алгоритмічна структура, що дає змогу виконавцеві алгоритму вибрати сценарій подальших дій залежно від істинності певного висловлювання

варіанти відповідей

Слідування

Повторення

Розгалуження

Запитання 14

Вкажи команди для організації розгалуження у середовищі Scratch

варіанти відповідей
Запитання 15

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму?

варіанти відповідей

2 кроки

5 кроків

7 кроків

10 кроків

Запитання 16

Що означає ця команда в середовищі Scratch?

варіанти відповідей

Структура повного розгалуження

Структура неповного розгалуження

Структура прямого розгалуження

Запитання 17

На скільки кроків переміститься виконавець алгоритму в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

10

30

20

200

Запитання 18

Яким буде результат виконання даної програми, якщо натиснуто клавішу "пропуск" на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт залишиться на місці

Запитання 19

Яким буде результат виконання даної програми, якщо натиснуто клавішу "стрілка вниз" на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 30 кроків

Об'єкт переміститься на 44 кроки

Об'єкт переміститься на 14 кроків

Об'єкт переміститься на 24 кроки

Запитання 20

Яким буде результат виконання даної програми, якщо "мишку натиснуто"?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 9 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 8 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Об'єкт переміститься вперед на 3 кроки

Запитання 21

Яким буде результат виконання даної програми, якщо натиснуто клавішу "стрілка вниз" на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 8 кроків

Об'єкт переміститься на 17 кроків

Об'єкт переміститься на 9 кроків

Нічого не відбудеться

Запитання 22

Вибери дії, які відбудуться, коли буде натиснуто клавішу "пропуск" і об'єкт не доторкнеться синього кольору

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 10 кроків і поверне на 90о за годинниковою стрілкою

Об'єкт поверне на 90о за годинниковою стрілкою

Об'єкт переміститься на 10 кроків і поверне на 90о проти годинникової стрілки

Об'єкт поверне на 90о проти годинникової стрілки

Запитання 23

Що буде результатом виконання даної програми?

варіанти відповідей

Об’єкт переміститься на 45 кроків

Об’єкт переміститься на 35 кроків

Об’єкт переміститься на 20 кроків

Об’єкт переміститься на 30 кроків

Запитання 24

Центр сцени має координати

варіанти відповідей

(0;0)

(360;480)

(480;360)

(1;1)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест