Скорочення дробів. Зведення дробів до спільного знаменника. Самостійна робота №4

Додано: 8 жовтня
Предмет: Математика, 6 клас
10 запитань
Запитання 1

Скоротити дріб означає...

варіанти відповідей

помножити чисельник і знаменник дробу на одне і те ж натуральне число

поділити чисельник і знаменник дробу на одне і те ж натуральне число

поділити чисельник на натуральне число

помножити чисельник на натуральне число

поділити знаменник на натуральне число

помножити знаменник на натуральне число

Запитання 2

Число, на яке скорочуємо дріб, для отримання нескоротного дробу, є ...

варіанти відповідей

найбільшим спільним дільником

найменшим спільним кратним

найменшим спільним дільником

найбільшим спільним кратним

спільним дільником

спільним кратним

Запитання 3

При зведенні дробів до спільного знаменника потрібно знайти

варіанти відповідей

НСД знаменників дробів

НСК знаменників дробів

Запитання 4

Порівняй дроби: постав знак?

6/7 і 2/3

варіанти відповідей

>

<

Запитання 5

Після скорочення дробу 56/84 отримали

варіанти відповідей

3/2

2/3

14/21

28/42

Запитання 6

Зведіть дроби до спільного знаменника 13/18 28/45


варіанти відповідей

65/90 і 56/90

13/45 і 28/45

13/18 і 28/18

свій варіант відповіді

13/90 і 28/90

Запитання 7

Дріб 9/14 звели до знаменника 70. Назвіть додатковий множник.

варіанти відповідей

9

14

70

5

2

Запитання 8

Знайдіть значення х, при якому є правильною рівність

варіанти відповідей

16

3

8

2

Запитання 9

Дріб, який неможливо скоротити, називається


варіанти відповідей

 найбільшим

   нескоротним

  неправильним

   скоротним

Запитання 10

Яку частину години становлять 4 хв?

варіанти відповідей

1/6 години

1/40 години

1/15 години

4/24 години

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест