петлюра
скоропадський
Установіть послідовність обрання діячів на посаду
1 Симона Петлюру - головним отаманом Армії УНР
2 Дмитра Донцова - головою Союзу визволення України
3 Михайла Грушевського - головою Української Центральної Ради
4 Володимира Винниченка - головою Директорії
Установіть відповідність між цитованим документом і часом його оприлюднення
«Цією грамотою я оголошую себе Гетьманом усієї України. …Центральна і Мала Рада з нинішнього дня розпускаються…»
Установіть відповідність між цитованим документом і часом його оприлюднення
«…воєдино зливаються …частини єдиної України – Західноукраїнська Народна Республіка і Наддніпрянська Україна. Однині є єдина незалежна Українська Народна Республіка…»
Установіть послідовність суспільно-політичних подій, описаних в уривках з історичних джерел
1«Нехай од нині Україна стане автономною»
2«Цього дня Українська Національна Рада перейняла на себе владу в столичнім місті Львові й на цілій території ЗУНР…»
3«… більшовицькі війська залишили Київ, туди вступили наші, але недовго, через важке становище, ми пережили київську трагедію, столицю було залишено напризволяще загонам Денікіна…»
Ворожі сили, з якими довелося воювати українському війську восени 1919 року біля міста Любар, так званий "трикутник смерті":
18 листопада 1918 року війська Директорії розгромили війська гетьмана Скоропадського у битві:
На початку 1918 р. Гетьман Павло Скоропадський орінтувався на...
Вкажіть дату створення ЗУНР:
Вкажіть дату «Листопадового чину (зриву»:
хто я?
хто я? (кілька правильних відповідей)
український громадський-політичний діяч, президент ЗУНР, диктатор ЗоУНР
політичний діяч Галичини кінця ХІХ – першої половини ХХ ст., голова Державного Секретаріату ЗУНР
сотник Легіону УСС, полковник УГА, очільник листопадового зриву
На відміну від Української Народної Республіки (УНР) Західноукраїнській Народній Республіці (ЗУНР) вдалося
Укажіть умови Варшавської угоди (1920 р.) між представниками Директорії УНР і уряду Польщі. (три правильні відповіді)
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома