Скретч

Додано: 8 березня 2021
Предмет: Інформатика, 6 клас
Тест виконано: 870 разів
24 запитання
Запитання 1

Які числа може говорити Скретч при запуску такого скрипту?

варіанти відповідей

1

2

3

4

5

6

7

8

Запитання 2

Який результат виконання скрипту?

варіанти відповідей
Запитання 3

Вкажіть, до яких груп належать команда

варіанти відповідей

рух

вигляд

події

олівець

Запитання 4

Оберіть твердження, що відповідає зображеній команді

варіанти відповідей

Якщо спрайт торкнувся сцени, то перемістити лабіринт у координату x:-200 та y: -144

Якщо спрайт торкнувся лабіринту, то перемістити спрайт у координату x:-200 та y: -144

Якщо спрайт торкнувся спрайту 1, то перемістити спрайт у координату x:-200 та y: -144

Якщо спрайт торкнувся лабіринту, то перемістити спрайт у випадкову точку на сцені

Запитання 5

У Скретч напрямки руху спрайтів позначаються числами (на малюнку приклад).

Який вигляд має спрайт, що повернув у напрямку 45?

варіанти відповідей
Запитання 6

У яких випадках виконавець не зможе виконати алгоритм?

варіанти відповідей

якщо алгоритм записаний не правильно

якщо алгоримт не зрозумілий

якщо йому невідомі команди алгоритму

Запитання 7

Команда - це...

варіанти відповідей

команда

рух

вказівка

питання

Запитання 8

Коли виконавцю необхідно повторити певні дії декілька разів, то такий алгоритм називається...

варіанти відповідей

нескінченний

розгалуження

лінійний

повторення

Запитання 9

Scratch - це

варіанти відповідей

графічний редактор

середовище програмування

комп'ютерна гра

Запитання 10

Як називають виконавця у середовищі програмування Скретч?

варіанти відповідей

Скретч


Скрипт

Спрайт

Запитання 11

Оберіть картинку, на якій зображено головного виконавця алгоритмів у середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 12

Оберіть значок програми Скретч

варіанти відповідей
Запитання 13

Розгляньте вікно програми Скретч. З яких об'єктів воно складається? (Оберіть всі правильні відповіді)

варіанти відповідей

поле програм

поле скриптів

поле команд

поле спрайтів

Запитання 14

Частина вікна програми Скретч, в якій переглядають, як виконавець виконує програму, називається…

варіанти відповідей

поле команд

поле спрайтів

поле скриптів

сцена

Запитання 15

Закінчіть речення: «Скрипти - це ...

варіанти відповідей

виконавці в середовищі Скретч

набір команд для виконавця

правила для виконавця

Запитання 16

Команди групи Рух допоможуть керувати ...

варіанти відповідей

настроєм спрайта

зовнішнім виглядом спрайта

переміщенням спрайта

Запитання 17

Що потрібно натиснути для запуску скрипта?

варіанти відповідей

зелений кубик

 зелений прапорець

червоний прапорець

Запитання 18

Яку дію виконує програма зображена на малюнку?

варіанти відповідей

Повертає образ у напрямку на 60 градусів

Повертає образ у напрямку на 90 градусів

Переміщує образ на 60 кроків

Переміщує образ на 90 кроків

Запитання 19

Людина, тварина чи пристрій, здатні дія-

ти за заданим алгоритмом це...

варіанти відповідей

Виконавець

Комп'ютер

Алгоритм

Запитання 20

Яка подія в середовищі Скретч реалізується за допомогою даного блоку?

варіанти відповідей

Змінює колір образу

Змінює розмір образу

Змінює тло сцени

Змінює яскравість образу

Запитання 21

Виконавцями команд можуть бути:


варіанти відповідей

людина

тварина

парта

щоденник  

зошит

машина чи пристрій

Запитання 22

Алгоритм, в якому дії виконуються послідовно, одна за одною, і тільки один раз, називається

варіанти відповідей

циклічним

розгалуженим

  

  

лінійним

складним

Запитання 23

Що буде результатом виконання даної програми при натиснутій клавіші пробіл?

варіанти відповідей

 а) об‘єкт переміститься на 10 кроків

 б) об‘єкт переміститься на 13 кроків

 в) об‘єкт переміститься на 30 кроків

 г) нічого не відбудеться

Запитання 24

Що таке середовище виконання алгоритму?

варіанти відповідей

Це певний набір інструментів

Це будь-яке, в якому можна виконувати команди

Це система команд виконавця

Це спеціальна програма для створення і виконання алгоритмів для певного виконавця

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест